Privacy verklaring

Privacy verklaring

vrijdag 1 mei 2020

Knutsels en Kadootjes Old Stuff



Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de bruikbare tips en lieve reacties van gisteren.
Ik heb alles goed gelezen en ga dit weekend een cupcake in elkaar zetten.

Vandaag heb ik een kaartje voor Knutsels en Kadootjes daar vragen ze om een kaartje met
"Old Stuff". Oude spullen heb ik genoeg het was dus moeilijk om te kiezen!
Het papier van mijn kaartje is ongeveer 5 jaar oud en is van Fancy Pants, Millie and June.
Prachtig papier en eigenlijk heb ik het te weinig gebruikt. Het stempeltje is wel nieuw en
is van Your Next Stamp. Ik vind dat het wel een fleurig kaartje is geworden!

Groetjes en een fijn weekend,
Trudy

13 opmerkingen:

  1. Een heel gezellig kaartje Trudy,het papier is ook prachtig.
    Alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel leuk en fleurig geheel geworden Trudy, eigenlijk jammer dat je dat mooie papier zolang hebt laten liggen. Veel succes met je cupecake, dat gaat vast lukken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuke vrolijk kaartje geworden Trudy.
    Mooi papier heb je gebruikt ook al is het oud .
    Succes met je cup cake .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk je kaartje muisje is schattig, past allemaal goed bij elkaar een vrolijk geheel.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met het leuke stempeltje en wat is het papier leuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik werd nieuwsgierig toen je zei bedankt voor de tips en snel even kijken bij je vorige kaart en las een stansmachine aangeschaft!!! Ken je connect tape daar stans ik de ienie mini onderdeeltjes mee uit en worden het stickertjes die je op kan plakken. ( wel even goed naar prijsverschil kijken want dat scheelt nogal!) Mooi hoor je kerstkaartje van gister en je muis kaartje is weer enig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig en lief kaartje!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk en lief kaartje. En ik las dat je stansen hebt gewonnen, hoe goed komt dat nu uit! Leuk voor je! EN dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met het mooie papier... Bedankt dat je mee doet met onze challenge old stuff..Groetjes, Ingrid K&K...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart met mooi papier. Lief afdrukje ook. Ik las dat je stansen gewonnen hebt, komt dat even goed uit zeg ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super vrolijke lieve kaart met dat muisje.
    De tekst is gaaf!

    Goed weekend en blijft gezond Trudy.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met de oudere materialen Trudy. Toch leuk om weer eens te gebruiken.... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die oude papiertjes doen het nog prima, leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen