Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 9 juni 2020

In de zomerzon



De zon schijnt vandaag helaas niet maar toch heb ik een zomers kaartje!
Omdat ik overal van die leuke muizen in badpak en zwembroek zag heb ik ook mevrouw
Muis een badpak aangetrokken. Ik heb er geen heel strandtafereel van gemaakt want
1 muis maken vond ik al best een aardig klusje.

Mijn zoon vindt dat een muis grijs hoort te zijn maar ik had geen grijs papier dus dan
maar een bruine muis!

Het vrolijke papier is van Marianne Design, Sea Sparkle en de tekststempel is ook van
Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

12 opmerkingen:

  1. Haha, wat een grappig commentaar van je zoon. Mijn muizen variëren van lichtbruin tot donkergrijs, ze zijn eigenlijk altijd leuk! Deze ook; ze is lekker van de zomer aan het genieten. Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me bij Marjolein aan, muizen zijn er in vele kleuren en wij freubelaarsters mogen ze de kleur geven die we willen hihi.
    Ik vind het erg knap van jou gemaakt deze mooie muis met zijn zomerse attributen,toppie Trudy.
    Een fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En jij kan altijd zo mooi inkleuren 😀 wit papier en je kunt iedere kleur muis maken toch?! Maar een bruine muis is ook tof hoor Trudy! Diertjes in elkaar zetten is best tijdrovend hè maar wel leuk! Heel mooi zomers kaartje en echt ook weer leuk die outfit! Fijne avond,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Muizen heb je in alle soorten en kleuren.
    Veld muis ,huismus , woelmuis. Noem maar op.
    En in vele kleuren.
    Maar je kaartje is super mooi ,met de bruine muis.
    Groetjes Elle-jeanne
    G

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke muis met het badpakje aan, je hebt een mooi tafereeltje gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou deze mevrouw is gewoon lekker bruin van de zomerzon hihi, wat een dotje in haar leuke badpak Trudy. Een hele vrolijke zomerse kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n leuke zomerse kaart.
    Een muisje mag best bruin zijn, volgens de heb ik vaker een bruine gezien dan een grijze ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig he? Muizen zien we als grijs, maar ik heb er wel eens een paar gevangen en die waren gewoon bruin.. Je kaart is echt super. Het badpak staat haar goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een geweldig leuke en zomerse kaart met mevr. Muis Trudy. Wat heeft ze een leuk badpak aan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje Trudy met de bruine muis!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kaartje Trudy! Het muisje is helemaal klaar voor de zomer, het badpakje is geweldig! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk kaartje natuurlijk is je muis bruin ze heeft heerlijk in de zon legen.😎
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen