Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 15 juni 2020

Magnum Ruby



Tegenwoordig is er een nieuwe Magnum soort de Magnum Ruby! Mevrouw Muis gaat hem proberen
want ik heb geen idee of hij lekker is! Ik neem meestal de witte Magnum.
Ik heb haar nog een hoedje en een parasol voor de zon gegeven maar vandaag is dat niet nodig
want hier is het bewolkt.

Het zomerse papier is van EchoPark, I love Sunshine. Ik word steeds handiger in het maken van
de muizen want deze ging al makkelijker dan de vorige.

Groetjes en een gezellige dag,
Trudy

17 opmerkingen:

  1. Echt zo leuk deze fleurige kaart met de mooie papiertjes en de schattige muis met haar Magnum! Ja, de figuurtjes zijn even priegelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa...die nieuwe roze Magnum is heerlijk en ik kan het weten. Zo te zien laat mevrouw Muis het zich ook goed smaken ;o)
    Erg leuke kaart geworden, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk een magnum mevrouw muis vind hem wel lekker zo te zien, super leuk kaartje Trudy.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van deze leuke kaart word je meteen vrolijk, hij is superleuk geworden Trudy! De roze magnum ziet er heerlijk uit, ik heb hem nog niet geproefd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Álles even leuk, het papier en de énige mevrouw Muis die heerlijk van haar roze ijsje smikkelt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! I do like your design!!
    Thanks for kind comments on my blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig muisje op een mooi zomers kaartje, ik ben benieuwd of deze Magnum wel lekker is, de andere lust ik echt niet,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje! En wat leuk die mw muis met haar heerlijke ijsje! Zal best lekker zijn! Erg leuk gedaan en lekker zomers dat papier met al die teenslippers! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig wat een leuke vrolijke kart, heerlijk met mevr.muis aan een magnum.
    En wat een leuk papier heb je gebruikt!!!
    Een op en top zomers kaartje.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk vrolijk zomers kaartje , met lekkere ijsje er op . Ik vind de nootjes magnum lekker .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de muis.
    Lekker met een roze magnum, toch maar eens in het echie proberen
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mw muis ziet er geweldig uit Trudy, het is te zien dat het je goed afgaat...oefening baart dan toch kunst?
    Leuk zomers kaartje, heb je mooi gemaakt.
    Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, heb je al gehoord of hij lekker was??
    Je muisje is enig en dat vrolijke papier erbij, topkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke zomerse kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooooh wat en supergaaf kaartje vind de strandset zo leuk staat boven aan mijn lijstje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is geweldig Trudy , de mooiste ooit gezien dat badpakje en ijsje TOP
    Liefs van Epie Xx

    BeantwoordenVerwijderen