Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 13 augustus 2020

52 weeks to Christmas..... week 33

 

 

Zelfs met deze tropische hitte is het me gelukt een kerstkaartje te maken voor 52 weeks to
Christmas. Deze muisjes hebben het in ieder geval lekker koel in de sneeuw!
Het stempel van de muisjes komt bij Te Gekke Krijtjes vandaan en het papier is van
Marianne Design, Winterdays.

Ik weet niet of we met de kerst alweer iemand een knuffel kunnen geven dus ik heb ook
nog maar een Kerstknuffel op de kaart geplakt!

Groetjes en sterkte met de warmte,
Trudy


24 opmerkingen:

  1. wat een leuke vrolijke kerstkaart,
    Gezellig dat je er deze week weer bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je kerstknuffels , dáár kun je toch niet zonder ?
    Knuffie terug en een Fîjne donderdag..... Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij lief je kaartje super leuk met de muisjes.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart met de schattige muisjes wat hebben ze een plezier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel tof kaartje met die roetsjende muisjes, wat een plezier hebben ze! Een kerstknuffel op een kaart kan altijd! Met de echte knuffels moeten we toch voorzichtig blijven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hou van deze leuke grappige muisjes, zoveel plezier krijg je hiervan
    groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en wat een plezier hebben de muisjes. Hier wordt je vrolijk van!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Trudy! Nou, knuffelen doen we voorlopig niet denk ik, het belangrijkste vind ik dat we elkaar toch al kunnen zien hè. Gelukkig kunnen we papieren knuffels opsturen 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje Trudy,.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en idd, op die manier kunnen we elkaar toch een knuffel geven ;)
    Liefs, Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een mooie kaart, zo schattig met die muisjes ! Ja, hopelijk kunnen we tegen kerstmis alweer "knuffelen"... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou de “echte” knuffels mis ik ook wel hoor Trudy, vooral met m’n kinderen...
    Mijn kleindochter knuffel ik heel even snel waarbij ik met m’n hoofd afstand blijf en was dan m’n handen meteen,belachelijk toch... je kaartje is super, leuk plaatje gebruikte je weer. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super schattige papieren knuffel.
    Fijne avond
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk schattig kerstkaartje.
    Alleen die kerstknuffels ,daar heb ik mijn twijfels over dit jaar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, Trudy! Die muisjes zijn zo lief, gezellig samen op de slee. Wat hebben ze een lol!
    Mooi gekleurd, prachtige kaart.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om een kerstkaart met knuffel te maken, de muisjes zijn schattig
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, ze razen op Kerstmis af met deze leuke slee Trudy. Een mooie kerstkaart die een glimlach teweeg brengt.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een enig kaartje is het! Zo'n gaaf stempeltje!
    Ik weet niets over de 12 dagen dat je kerstboom niet weg mag doen, maar ik denk dan dat het zeker wel te maken heeft met het liedje..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ondanks de weinig inspiratie, zoals je schreef op mijn blog, een erg leuk kaartje! Eenvoudig maar warm. Goed weekend, hopelijk is het bij jou ook al iets koeler dan gisteren. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heeel leuk dit kerstkaartje met die schattige muisjes ...die hebben wel plezier op die slee...KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een vrolijkheid op je kaart!
    Heel leuk !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke Kerstkaart Trudy. Leuk afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen