Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 17 augustus 2020

Stokstaartjes

 


Dit kaartje heb ik alvast voor de verjaardag van mijn dochter gemaakt. Ze is pas in oktober
jarig maar dan ben ik in ieder geval op tijd! In de dierentuin vond ze vroeger de stokstaartjes
altijd erg leuk vandaar dit kaartje vol met stokstaartjes.

Het zijn ook erg grappige diertjes en eind juli zijn er in De Beekse Bergen weer een paar
geboren las ik net op internet.

De stokstaartjes, de stansen en ook het papier (Crafty Patterns) zijn allemaal van Marianne
Design. De JIJ-mal is een leuke mal, ik hoop alleen dat die kleine puntjes op de j en de ij
blijven zitten.

Groetjes en nog een gezellige dag,
Trudy

17 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart voor je dochter.
    De stokstaartjes zijn zeker leuk, ook zo in combinatie met de JIJ-stans.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een ontzettend leuke kaart gemaakt voor je dochter Trudy.
    Die stokstaartjes zijn zo lief mooi gecombineerd met de JIJ stans!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart met de JIJ stans en die grappige stokstaartjes. Je dochter gaat hem vast ook geweldig vinden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kei leuke kaart Trudy.
    Is inderdaad een keuke mal de jij.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart met de stokstaartjes, echt vrolijk. Wij gingen vroeger altijd naar Emmen(vanuit Brabant) nu wonen we vlakbij Emmen en nog niet naar Wildlands geweest.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gemaakt Trudy! Stokstaartjes zijn zo schattig, leuk ook met de bladeren erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig kaartje! De jij stans en de stokstaartjes. Echt heel gaaf en je bent lekker op tijd. Wel slim!'
    Voor die stipjes gebruik ik altijd tacky glue en die blijven echt zitten dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart is dit, Trudy.
    Ik heb de stans ook weten te bemachtigen en ben er vanmorgen mee aan de freubel geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig, vrolijk kaartje voor je dochter!
    Ik plak achter die dunne Jij altijd dubbelzijdig tape, zodat je stipjes al direct een plaklaagje hebben. Ik wrijf er dan nog even overheen met mijn vouwbeen en bij mij blijft dat goed zitten.
    Veel plezier met de Jij-stans! Hij is echt heel leuk en handig :)

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje met de schattige stokstaartjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is super leuk met die enige stokstaartjes en dat frisse groen! Tacky glue (Action) of Glossy Accents plakken om nooit meer los te laten!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje voor je dochter Trudy, enig die stokstaartjes.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, stokstaartjes zijn ook énig! Superleuke kaart voor je dochter, beter op tijd dan haasten! Mooie combi met de kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke combi zo met die stokstaartjes!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart ik kom nog wel in Blijdorp maar 26 jaar geleden ging ik zeker
    Een keer per maand met mijn dochters er heen
    Ook voor hun zijn stokpaardjes favoriet
    Daar konden echt een poosje blijven staan
    Fijne dag
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart met de stokstaartjes en dan de leuke jij mal erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb de mal ook, en zie nu pas dat er nog puntjes op de jij horen, daar zal ik de volgende keer opletten.
    Leuke kaart!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen