Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 17 november 2020

Knutsels en Kadootjes Bingo

 


 Vandaag een kaartje voor de challenge van Knutsels en Kadootjes. De challenge is deze
keer een bingo. Ik heb gekozen voor het rijtje verjaardag-paars-ballonnen.

Het enige paarse papier wat ik kon vinden is dit papier van Marianne Design, Sea Sparkle.
Er zit meer blauw in mijn kaartje dan paars maar er zijn in ieder geval genoeg ballonnen
te zien. Het leuke olifantje is een stempel van Wild Rose Studio.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy


17 opmerkingen:

  1. Beeldig en lief verjaardags-kaartje Trudy! Mij viel meteen de stans tekst onder de ballon op wat een super idee is dit!!! Mooi zijn de handlettering stempels van CraftEmotions hè, staat stoer op een kaartje. Fijne dag verder en groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig lief kaartje Trudy.
    Zo mooi ingekleurd.
    Kan ik nog wel veel oefenen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind hem zeer geslaagd Trudy! Fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezig olifantje! Mooi en lief kaartje, Trudy! Dank je wel nog voor de tip van de enveloppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lief kaartje is dit geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Trudy. De kleuren zijn zo leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dit is een leuke feestelijke kaart Trudy. Schattig dat olifantje met die grote tros ballonnen. Mooi ingekleurd en ook de opbouw van je kaart vind ik leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje Trudy, mooi ingekleurd,
    bedankt voor je leuke reactie op mijn swapkaart
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is heel schattig met het olifantje en de grote tros ballonnen, ook leuk de hartjesballon met de felicitatie tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje heb je gemaakt,ik vind het mooie kleuren zo bijmelkaar
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snoezige kaart en zo mooi ingekleurd
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuk verjaardagskaartje Trudy...met zo een schattig olifantje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je deze weer erg leuk gemaakt Trudy.
    Mooi ook die ballon met tekst aan het koordje en wat heb je het mooi ingekleurd.
    Lief en feestelijk kaartje.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schattig verjaardagkaartje, leuk al die ballonnen.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke, vrolijke kaart! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhh, hij is prachtig! Een hele goede bingo!
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen