Privacy verklaring

Privacy verklaring

zondag 22 november 2020

Liftchallenge #155

 


 


Bij de nieuwe challenge van de Lift Challenge vragen ze om een Peek a Boo kaartje
met een bijpassende envelop.
Meestal vind ik de Liftchallenge vrij pittig maar bij deze dacht ik misschien gaat dit
me wel lukken. De envelop is wel iets meer Peek a Boo dan de kaart geworden.

Het kaartje is voor een vriendin die gek is op katten. Mijn man vond het raar een
kerstkaart met een kat maar mijn vriendin vind het erg leuk denk ik!

Het papier is van de Action en de stans van de kat van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

19 opmerkingen:

  1. Hij is weer gaaaaaaaaaaf en je vriendin gaat het zeker weten super leuk vinden!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind een kerstkaart met een kat helemaal niet raar. Zeker niet als de ontvanger zelf gek ik op katten. Hij is erg leuk geworden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is zo leuk deze kaart!!!!
    Nee als iemand een katten mens is vind die dit super.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een echte katten mens dus ik vind het een superleuke kaart
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem ook helemaal geslaagd Trudy! Hij is superleuk geworden met de bijpassende envelop!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is geen traditionele kerstkaart maar ik vind hem prachtig! Helemaal voor een kattenliefhebster.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart met de kat erop.
    Ik hou persoonlijk niet zo van katten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker niet raar hoor trudy, zeker weten dat jouw vriendin deze leuke kerstkaart gaat waarderen.
    Je hebt hem schitterend gemaakt. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha! Wat een leuke kaart! Hij valt vast in de smaak bij de kattenliefhebster, superleuk! De bijpassende envelop is ook erg mooi! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is ontzettend leuk geworden en natuurlijk gaat je vriendin dit helemaal leuk vinden. Laat je man maar kletsen, wat heeft hij er nou voor verstand van!? ;-)
    Zo leuk om er een enveloppe bij te (moeten) doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig wat leuk gedaan Trudy! met zo`n leuk envelopje is het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal goed voor een kattenvrouwtje, zal ze vast top vinden! Leuke kleuren heb je ook gebruikt! Het envelopje past er goed bij en wat leuk dat je meedoet met onze Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt wel een topper voor je vriendin met kerst!!! En heel mooi peek a boo zo
    met bijpassende envelop....GOED gedaan Trudy!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel persoonlijk kaartje juist. Leuk! Heel erg mooi gemaakt en super tof dat je met ons meedoet. Dank je wel Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow....wat een gaaf kaartje Trudy!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met de kat... en dan nog een hele mooie flop erbij. Een hele moooie set. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje met de schattige poes erop en bijpassende envelop ik vind het prima kunnen hoor een kerstpoes. mijn man vind soms mijn ideeën die ik heb met de diertjes ook niet niet kunnen maar doe het gewoon.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen