Privacy verklaring

Privacy verklaring

zaterdag 23 januari 2021

De Egel Challenge #113

 



De nieuwe challenge van de Egel  is een hele leuke! Maak een kaart en maak er eenzelfde
mini kaartje bij. Ik heb mijn kaartjes gemaakt met de schattige beer van Eline.
Het papier komt uit 2 blokjes namelijk Boho Summer en Crafty Patterns, allebei van
Marianne Design.

Op de eerste foto zie je beide kaartjes en op de tweede foto alleen de grote kaart.
Vooral het kleine kaartje is erg schattig geworden vind ik zelf!

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

27 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt met de beren.
    Wat zijn de kleine kaartjes leuk hé, dat vond ik bij de mijne ook.
    Toch maar eens vaker in het klein gaan knutselen.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk! Ik was niet zo weg van deze challenge maar hoe meer kaarten ik zie, hoe leuker ik hem vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaartjes!
    Beertje blijft leuk:)
    Mooie kleuren combi ook.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaartjes! Dat beertje is zo ook leuk. Ik gebruikte hem de afgelopen tijd vooral als pandabeer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaartjes alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat zijn ze geweldig leuk Trudy!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze allebei bere-leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee beren leuke kaarten Trudy.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt ze al gemaakt en ze zijn ENIG Trudy! Hele mooie combi zo en heel schattig! Ik hoop dat ik ook mee kan doen vind het ook zo'n leuke uitdaging.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben veilig thuis gekomen hoor Trudy woon in omgeving van dorpjes!
      geen rellen gelukkig! lieve groetjes Gerie

      Verwijderen
  10. Ontzettend leuke kaarten zijn het! Zo schattig de beer. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk setje! Hele mooie kleuren.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je ze leuk gemaakt trudy, schitterend!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee superleuke kaarten met de leuke beer en wat heb je mooi papier gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi wat 2 prachtige kaarten heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een enige set. Superleuk gemaakt Trudy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat toevallig dat we allebei hetzelfde papier hebben gebruikt. Maar onze kaarten lijken totaal niet op elkaar. Jouw berenkaarten vind ik ontzettend leuk en lief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaartjes met de schattige beer leuk dp papier heb ik ook nog restjes van liggen leuk hoe je de challenge hebt verwerkt ben er nog niet uit wat ik voor ga maken maar gelukkig heb ik nog even de tijd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn twee schatjes hihi, mini en maxi. Mooi zoals je alles gecombineerd hebt Trudy. Mooie kleur groen en mooi dessin-papier.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee super schattige kaartjes, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze leuk zeg! De beer zit er tevreden bij, leuk de hartjes ballonnen. Het kleine kaartje is ook schattig, vaak vind ik die kleine kaartjes nog leuker, gewoon omdat ze klein zijn ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt,het kleine kaartje is echt een lief kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaartjes en de kleuren en dessinpapier vind ik erg mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk zijn ze, jouw kleurenkeuzes zijn altijd mooi trouwens! Ik houd ook erg van kleine kaartjes, zowel vierkant als rechthoekig!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke, schattige kaartjes met het beertje. Heel mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. twee super mooie kaarten met de schattige beertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauw wat zijn dit een leukers geworden. Mooi hoe je alles gecombineerd hebt, alles past zo goed bij elkaar en de diertjes zijn geweldig! Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen