Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 19 januari 2021

Liftchallenge #156

 


 Vandaag een kaartje voor de Liftchallenge. De bedoeling is dat je je kaartje in 2 of
meer stukken verdeeld dmv een stans of knippen of snijden. Ik heb een golvenstans
gebruikt en er wolkenpapier achter geplakt.

Mijn kaartje is gemaakt met een konijntje van Marianne Design en het papier komt
uit twee verschillende blokjes Sweet Dreams en Floral Delight.

Het kaartje is voor mijn zus om haar te bedanken voor alle hulp aan mijn ouders
en ik hoop dat ze het lieve konijntje niet al te kinderachtig vindt!

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

17 opmerkingen:

  1. Schattig! Ik vind die diertjes hartstikke leuk maar heb er maar héél weinig om precies de reden die schrijft maar ja, al mijn ingekleurde stempels vind ook lang niet iedereen leuk dus....????
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, of je zus hem te kinderachtig vindt weet ik niet, maar ik vind het iig een lieverd. Leuk gedaan met het wolkenpapier er achter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem superleuk Trudy, en ben groot fan van die leuke diertjes, maar stuur ze ook niet naar iedereen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaartje hartstikke leuk, Trudy. Niet kinderachtig, wel heel lief! Ik vind het soms ook best lastig, die diertjes. De ene gaat ook makkelijker naar een volwassene dan de andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met het schattige konijntje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Trudy, gaaf gedaan met de golvenstans. Je zus zal vast blij zijn met deze lieve kaart, een blijk van waardering wordt altijd goed ontvangen toch?
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een snoezig kaartje Trudy! Ik denk dat je zus hem harstikke leuk vind, je smelt toch bij zo een leuk konijn in een luchtballon... Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n leuke kaart met het lieve konijntje. Ik vind ze niet kinderachtig maar gewoon heel lief!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart om je zus te bedanken Trudy. Ik vind het niet kinderachtig, alleen maar lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje, schattig met de hart ballonnen en konijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, lief kaartje voor je zus.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou die kan ze toch alleen maar ontzettend mooi vinden Trudy....ik vind hem in ieder geval geweldig, knap werk!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje met het konijn.
    Leuk zoals hij in zijn mandje zweeft.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superlief dat konijntje in de luchtballon, je zus vindt het vast een schatje van een kaart! Dat is het ook! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een heel lief kaartje geworden Trudy. Helemaal niet kinderachtig! leuke techniek. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een moppie dat konijntje. Erg lief kaartje! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen