Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 24 februari 2021

Hoera Wilma is jarig!


Vandaag is Wilma jarig en dit kaartje had ik naar haar gestuurd. Omdat ze zelf veel
borduurkaartjes maakt heb ik er ook eentje geborduurd. Het was lang gelden dat ik
een kaartje had geborduurd dus ik moest er weer even inkomen.

Wilma heeft het kaartje ondertussen ontvangen en ze vond hem gelukkig mooi.
Het patroon komt uit een Stitch and Do pakketje en het plaatje is van Lilly Luna.

Wilma ook vanaf hier nog van harte gefeliciteerd en waarschijnlijk heb je nog nooit
van dat warme weer gehad op je verjaardag!

Groetjes en tot morgen dan ben ik er weer met een kerstkaart,
Trudy

14 opmerkingen:

  1. Wat eens mooie kaart heb je voor Wilma gemaakt. Het borduren ziet er goed uit! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige borduurkaart.
    Ik dacht al ,een borduurkaartje van Trudy.
    Maar een mooi kaartje voor de jarige.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje, mooi geborduurd Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi borduurkaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik snap wel dat deze kaart in de smaak viel. Wat een mooie!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat attent van jou om voor Wilma een kaart te borduren. En wat voor eentje. Supermooi borduurwerk en de kleuren matchen perfect bij het leuke plaatje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig mooie kaart Trudy, zo gaaf om weer een borduurkaart van jou te zien,erg lief en attent dat je dit speciaal voor mij gedaan hebt! Nee dit is wel heeel bijzonder weer op mijn verjaardag maar ik kan er wel aan wennen hoor,
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je speciaal voor Wilma de borduurnaald hebt gepakt! Hij is dan ook prachtig geworden! Lief plaatje en mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje voor Wilma en jij kunt dus ook al zo mooi borduren. Volgens mij hebben we in Nederland niet vaak op 24 feb zulke hoge temperaturen. 20 graden! Niet normaal toch? Maar het was wel heerlijk weer om te wandelen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie geborduurde kaart gemaakt met een lief plaatje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en leuk dat je speciaal voor haar geborduurd hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow!!! This is so adorable!! Love your stiches - amazing work! Cute image. This card is so soft and beautiful. Take care & Stay safe. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je speciaal een borduurkaartje hebt gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen