Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 11 februari 2021

Kunnen de schaatsen al onder?

 


Op de televisie zag ik al een heleboel mensen schaatsen maar op de slootjes hier kan
het echt nog niet!

Dit meisje van MFT heeft kunstschaatsen aan maar ik heb er ook nog maar een paar
Friese doorlopers bijgeplakt. Dan kan ze kiezen al vond ik zelf die Friese doorlopers
vroeger vreselijk om mee te schaatsen!
Het papier, Apres Ski en ook de stansen zijn allemaal van Marianne Design.

Mijn kaartje doet mee bij:

Mijn Hobbyhonk Challenges paperpiecing
Knutsels en Kadootjes ruitjes
52 weeks to Christmas week 6.

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

39 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en de tekststempel is wel helemaal van nu.
    Ik vond de doorlopers ook verschrikkelijk maar we konden tenminste wel schaatsen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die doorlopers, dat ken ik niet maar wat een leuke kerstkaart.
    Op de heide hier zijn er ook al schaatsers op het ven maar het ijs is eigenlijk nog niet dik genoeg.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, heel leuk het stempeltje! Hopelijk van het weekeind kan schaatsen in Nl ook! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd Trudy ze heeft er schik in met schaatsen
    We kunnen op slootjes en ondergelopen plassen wel maar ik sla over ;
    Fijn dat je meedoet in week 6 , fijne dag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met de leuke doorlopers, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awh superleuke kaart! Nee hoor, ik stap niet meer op de schaats. Ben veel te bang om te vallen....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat gepaperpieced meisje,ze heeft leuke kleuren aan. Een hele mooie kaart Trudy.
    Ik heb vroeger nooit kunnen schaatsen,kon nooit recht blijven staan op de ijzers en dan word schaatsen moeilijk he.
    Fijne donderdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel erg leuke kaart, wat heb je het meisje mooi aangekleed om te gaan schaatsen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige winterse kaart.
    Mooi gedaan dat papier piercing.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje past perfect bij het weer!!

    gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi en toepasselijk kaartje voor deze koude winterse week is dit Trudy,heel lief stempeltje en prachtig ingekleurd ook...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een leuke kaart!
    Het meisje is helemaal in stijl en wat gaaf die friese doorlopers erbij.
    Past helemaal in het winterse landschap.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé, dat is bekend papier hahaha.
    Het blijft mooi papier voor winterse kaarten.
    Jouw kaart is super, je hebt het schaats-meisje leuk aangekleed.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk toepasselijk kaartje, Trudy.
    Bij ons is het kanaal ook nog helemaal water. In het park is de vijver wel bevroren, op een wak voor de eendjes na.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje met de leuke stempel en het mooie papier het meisje is er klaar voor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaart en die schaatsen passen er mooi bij. Ik ga het ijs niet uitproberen, want ik ben veel te bang om te vallen en iets te breken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Trudy....leuk gedaan dat paperpiecing!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kerstkaart, heel erg leuk met het paperpiecing
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuke en vrolijke kerstkaart, mooi gedaan dat paperpiecen! Mooie combi van de verschilleden dessinpapiertjes ook. Leuke schaatsjes!
    Ik zag hier ook jongens schaatsen, wel op een klein slootje tussen de huizen, op de plas is het nog lang niet dik genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaart met de friese doorlopers hier ligt er nog niet genoeg ijs om veilig te schaatsen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk meisje is daar aan het schaatsen, je hebt haar zo mooi aangekleed. Een leuke kerstkaart die nu heel toepasselijk is Trudy. Ik hoor net op de radio dat er al veel mensen door het ijs zijn gezakt dus écht veilig is het nog niet overal.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bij ons ging de ijsbaan open vanmiddag. Dat is gewoon een grote visvijver. Maar vanmiddag om 15.00 uur ging die alweer dicht. Met de zon erop ging het wel heel snel.
    Als heel nederland op het ijs staat, dan durf ik ook wel maar nu nog niet.
    Je kaartje past er wel mooi bij. Hij is prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je deelname bij K&K.
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  23. Hier kan geschaatst worden op de ijsbaan voor de deur, leuk om te kijken, maar niet in zelf te doen.
    Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een prachtige kaart. Wat een mooi afdrukje en heel leuk met de Friese doorlopers erop. Hier kan geschaatst worden. Ik hou er niet zo van.. mijn man is net terug.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaart en mooi hoe je dat paperpiecing hebt toegepast. Friese doorlopers, ik schaamde me vroeger dat ik erop moest schaatsen, want anderen hadden kunstschaatsen, maar ik kon er wel goed mee schaatsen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een superleuk kaartje!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wonder layers, colors and sweet design Trudy.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer een te gek leuke Trudy-kaart! Ik heb schaatsen nóóit leuk gevonden..bakte er ook niks van 🙄.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super leuke Kerstkaart!
    Mooi met de de doorlopers erbij.
    Ik had altijd kunstschaatsen en mocht het graag doen. Nu niet meer heb een hekel aan de kou⛄.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gezellig kaartje! En zo passend bij deze dagen.
    Leuk die Friese doorlopers. Mijn eigen Friese doorlopers uit mijn jeugd heb ik hier van de week een plekje aan de muur gegeven. Schaatsen was en is niet echt mijn ding maar ik wandel wel graag door de sneeuw en over het ijs.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook deze is weer erg leuk. Ik was blij toen ik kunstschaatsen kreeg, want ik zwikte altijd met die houtjes om mijn laarzen. Maar ze staan er wel leuk bij, bij het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaart Trudy! Leuk zoals je de kleding gepaperpieced hebt! Top!

    Ik heb als klein meisje héél wat kilometers op houtjes geschaatst vroeger samen met mijn vader heerlijk! Later toen mijn voeten uitgegroeid waren kregen met zus en ik van mijn vader kunstschaatsen (noren waren voor jongens😆). Ook daar heb ik veel op geschaatst op de plaatselijke ijsbaan.

    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou de schaatsen kunnen zeker onder, hier wordt al volop geschaatst. Het is alleen maar voor korte duur alweer. Je toepasselijke kaartje is heel erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi en lief kaartje, leuk om hetzelfde dp voor de kleding van het meisje te gebruiken. Leuk zijn de Friese doorlopers, ik heb ze nooit gehad.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh heel mooi Trudy! Echt een heel toepasselijk kaartje. En mooi gedaan met het paperpiecen. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geweldig mooie kaart Trudy!
    En ook nog eens toepasselijk als je naar buiten kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Trudy, hier is mijn emailadres zoals je vroeg: ankpot@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen