Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 15 april 2021

52 weeks to Christmas..... week 15

 


Vandaag alweer donderdag en daarom weer een kerstkaartje voor 52 weeks to Christmas.
Dit keer een kaart met het leuke uiltje van Marianne Design. Het papier is daar ook van
en komt uit het blokje Eline's Silver Stars. 

Het papier wat ik voor de diertjes van Eline gebruik en voor mijn kaarten haal ik altijd bij
de Boekenvoordeel en nu hoorde ik van de week dat die winkels helaas failliet zijn door de
coronacrisis. Heel jammer en ik ben bang dat er nog wel meer winkels failliet gaan.

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

29 opmerkingen:

  1. Hoi
    Ja las het ook van boekenvoordeel erg jammer.
    Je kaart ziet er mooi uit.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke fleurige kerstkaart met dit uiltje. . Leuk zoals je de kleuren. hebt gecombineerd. Zeker jammer dat boekenvoordeel weggaat... ik haal er vaak linnen karton. Ze hebben vele kleuren. Dat papier voor d3 dieren ik heb ook nog van die blokken... ook veel kleuren en dat is handig... en ze zitten bij ons in de plaats... je kan er snel even heen.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige uil op je kerstkaartje Trudy voor week 15 , muts op en sjaal om , top
    Fijne donderdag m een groet v Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kerstkaartje is dit weer Trudy je heb het uiltje lekker warm aangekleed...en mooi bijpassende designpapier..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Het uiltje is schattig en heb je mooi gecombineerd met het papier.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart mooie kleuren en het uiltje aww die is zo lief, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de mooie kleurtjes en schattige uiltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik las het ook van de boekenvoordeel, ik haal daar ook papier, boeken en andere knutselspullen. Vreselijk toch voor die ondernemers, ik heb zo met al die mensen te doen en volgens mij gaan er nog vele volgen. Je kaart met dat warm aangeklede uiltje is zo leuk Trudy. Je hebt alles heel mooi op elkaar afgestemd vind ik.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart met mijnheer de uil.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Jammer dat de winkel failliet is.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke kaart met die geweldige uil!!
    en dat hele leuke (oude ) papier.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Trudy....zo leuk gedaan met het uiltje!
    Ja jammer van de Boekenvoordeel he....ik heb er altijd mijn Dubbelzijdige tape van....die laat nooit los.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik las ook ergens dat ze hoopten op een doorstart, dus misschien...
    Je kerstkaart is weer super met het leuke uiltje en mooie papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart.
    Ik was gisteren nog bij Boekenvoordeel, ik ging voor wit papier maar dat is er al niet meer en komt ook niet meer. Jammer. weer een winkel weg.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zit je leuke uil lekker eigenwijs te kijken. Ik heb dat papierblokje ook (is erg leuk).
    Ik las het van Boekenvoordeel. Jammer hoor.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een schattig uiltje en wat een mooie kleurencombinatie.
    Prachtige kerstkaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een enig kaartje! EN is dat zo? Boekenvoordeel failliet? Dat is balen. Kun je ook online niets meer bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart Trudy! Leuk uiltje er op, mooi papier gebruikt.
    Wat jammer dat de Boekenvoordeel failliet is. Hij zat helaas al een tijd niet meer bij ons in de stad, maar ik vond het altijd wel leuk om te snuffelen.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart met deze mooie uil.
    Ik hoorde het ook van de boekenvoordeel. Haal er veel papier en ook vaak haakkatoen. Zou het erg jammer vinden als er geen doorstart komt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is weer heel erg leuk geworden, wat heb je het uiltje lekker warm aangekleed. Wat lees ik nu; de Boekenvoordeel failliet wat jammer zeg, dat is de enigste winkel hier in de buurt waar je nog iets voor de hobby kunt kopen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart Trudy,

    Mooi van kleur en een lief uiltje.

    Las idd in de krant gisteren dat boekenvoordeel failliet is, jammer!
    Ben bang dat er meer winkels volgen...

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kerstkaart ! Wat jammer dat boekenvoordeel sluit! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat een leukerd is dit geworden !
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke kaart en mooie kleuren bij elkaar!
    Ik las het van de week ook en het is heel jammer dat Boekenvoordeel failliet is.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart met dit lief uiltje.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lief! Schattig uiltje en gaaf kaartje, Trudy.
    Boekenvoordeel failliet, dat wist ik nog niet. Ik kocht er ook wel eens wat voor de hobby. Die Corona toestand heeft heel wat teweeggebracht, rotvirus!
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is weer super leuk Trudy !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is het een geweldige kaart met de lieve uil en mooie tekst trudy.
    Mijn man las het voor van Boekenvoordeel en ik moest meteen aan jou denken omdat jij daar vaak je spullen koopt....
    Heel jammer.
    Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen