Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 22 april 2021

52 WTC week 16 en Dutch Card Lovers

 


Dit kaartje is voor challenge #345 bij Dutch Card Lovers  daar vragen ze om een kaartje
met een houtnerf achtergrond. Het kaartje is ook gelijk voor 52 weeks to Christmas,
week 16 alweer.

Het is een winterkaartje maar het papier komt uit een blokje met de naam Cote d'Azur,
een echt zomerblokje dus.

Eigenlijk moet ik dit kaartje naar mijn man sturen want hij wil graag een Husky hond,
hij kijkt altijd naar de filmpjes over die honden. Maar ik zie een hond in huis niet zo zitten.
Ik hou het maar bij kaartjes met honden!

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

31 opmerkingen:

  1. Super, wat een schitterende kerstkaart Trudy.
    Zo leuk winters.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan met deze husky. Mooie kleuren heb je ook gebruikt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De stoere Husky past mooi bij deze achtergrond, een erg leuk tafereel! Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart heb je weer gemaakt Trudy.De materialen heel mooi gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kerstkaart Trudy zo leuk met de hond erop, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi wintertafereeltje wat past het houtnerf papier er mooi bij en dan de schattige husky op de voorgrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.....PRACHTIG kaartje Trudy....zo leuk gedaan ook met de houten achtergrond!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met de husky erop.
    Ik kan wel begrijpen dat je man dat wil, maar hij moet het ook maar gewoon doen met dit hondje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben 2 honden en 2 katten in huis, het is zo gezellig..
    Je hebt weer een superleuke kerstkaart gemaakt met de husky als middelpunt.
    Ik heb het nieuwe boek van Lucinda Riley ook al besteld..
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf en stoer is die houtnerf achtergrond! Je hebt er een leuk winters tafereel van gemaakt met de husky en iglo! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf en creatief om houtnerf papier als ijs te gebruiken Trudy :). Een mooie kerstkaart met een leuk winters tafereeltje. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kerstkaartje Trudy, leuk dat houtnerfpapier dat toch de ijs laag moet voorstellen...en de schattige husky op de voorgrond is vandaag echt het middelpunt
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Trudy. Ik gebruik ook wel een blokjes die niets met kerst te maken hebben.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een leuk kaartje en grappig dat papier is zomers maar het lijkt wel ijs onder de iglo! Heel grappig die hond erbij! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een goed bedachte combi, het houtnerf papier dat een ijslaag moet voorstellen. Heel erg mooi deze kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart!
    Als je er overheen kijkt lijk het houtnerfpapier net op een ijsvlakte met scheuren in het ijs. Zo leuk gedaan ook met de hond.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met de iglo en de husky erop. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk om houtnerf als achtergrond te gebruiken. Prachtig tafereeltje geworden met de leuke husky en de iglo.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh deze is ook super leuk. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kaart! En leuk met de houtnerf op de achtergrond. Dat zou je in 1e instantie niet als winterse achtergrond zien, maar kan echt heel goed! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke kaart en zo'n houtnerf achtergrond kan prima. Een husky is prachtig om te zien maar toch wel een beetje groot voor in huis.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kerstkaart! Die husky is mooi op een kaart maar ik hoef er ook niet eentje thuis hoor.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk kersttafereeltje met de husky. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke kaart heb je gemaakt Trudy.
    Ik vind dat ook van die mooie honden, de ogen van zo'n hond zijn zo intens blauw.
    Prachtig.
    Bij ons komt er ook geen hond meer in huis.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig kaartje Trudy, mooie houtnerf achtergrond!
    Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk, om zomers papier op je kerstkaart te gebruiken, Trudy.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja ik blijf in herhaling vallen Trudy maar deze is ook weer zo netjes gemaakt en wat een gezellig tafereel.
    Oeps het zijn schitterende honden maar volgens mij niet ideaal als huishond....laat je man maar mooi bij de filmpjes blijven....
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag en een hele fijne dag xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Cute card Trudy, I saw on Wilma's blog you had a birthday so am going to follow your blog and wish you a Happy Birthday. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik las bij Annerieke dat je jarig bent vandaag dus van harte Gefeliciteerd ook van mij! En je kerstkaart voor gister is hartstikke leuk en wat goed bedacht je ijsvloer!
    Geniet van alle post en je jarig zijn!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh nee! Mijn digitale agenda heeft me geen seintje gegeven; ik ben te laat met je verjaardagskaart :(
    Nou, die stuur ik je zeker nog even na.
    Gefeliciteerd alvast zo digitaal!
    Je hebt weer een mooie kerstkaart gemaakt. Goed gevonden om het hout op deze manier te verwerken.
    Goed weekend,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Trudy!
    En ik zag op diverse blogs dat je jarig bent geweest. Nog gefeliciteerd, heb je een leuke dag gehad?
    Als je mij je adres mailt (emailadres staat op mijn site) zorg ik dat er de volgende verjaardag ook een kaart van mij jouw kant op komt!

    BeantwoordenVerwijderen