Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 11 mei 2021

De Egel mei challenge #120


Dit kaartje is voor de nieuwe challenge van Hobbywinkel De Egel.
De challenge is een sketch en het gebruik van washi-tape. De sketch was niet zo
moeilijk maar het washi-tape ergens plakken vond ik wat lastiger.
Uiteindelijk heb ik een rolletje met sterretjes gekozen en 2 zilverkleurige sterretjes
rechts opgeplakt!

Het papier, de tekststempels en de stansen zijn allemaal van Marianne Design.
Dit kaartje gaat begin juni op de post, jullie raden vast wel waar het naar toe gaat!

Groetjes en nog een gezellige dag,
Trudy

16 opmerkingen:

  1. Lieve kaart is het geworden. Lijkt mij ook lastig, dat washi tape. Ik heb het wel maar gebruik het nooit. Misschien toch maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart voor de opa en oma in spé.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele leuke kaart geworden voor een opa en oma. Mooi met dit schaapje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje met dat lieve lammetje. Ik denk dat ik wel kan raden naar wie dit kaartje gaat. Ze is momenteel druk met de babykamer van haar aanstaande kleinkind denk ik 😉
    Ik vond de washi-tape ook lastig bij deze sketch maar jij hebt het heel goed opgelost!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief schattig babykaartje voor opa en oma in spe.
    Heb wel een ideewaar deze naar toe gaat.
    Nu nog druk bezig met de babykamer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een lieve kaart met het lammetje! Je hebt het leuk opgelost met de washi tape sterretjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig babykaartje, ik weet ook wel waar deze kaart naar toe zel gaan. Ben nu op blz. 472 van de Zevende Zus, ik kon er niet echt inkomen, maar nu leest het lekker.
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kleurgebruik en heel mooi de schets gebruikt, weer een blij kaartje Trudy!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en lief kaartje heb je gemaakt.
    Het schaapje is zo leuk voor op een baby- of opa-en-omakaart.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een supermooi kaartje heb je met de sketch gemaakt, leuk dat schaapje erop en mooie dp papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje is het geworden. Ook erg mooi papier gebruikt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel goed gelukt, schattig kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh schattig met dat leuke schaapje en ik weet denk ik ook wel,waar hij naar toe gaat hihi. Mooie lieve kleurtjes en leuk bedacht met die sterretjes tape Trudy.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje!
    Mooi gedaan hoor.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een heel mooi kaartje :)
    Maat het is vervelend om te zeggen,
    maar het rechthoek op je kaart zit in het midden,
    op de sketch niet, kijk maar eens goed...
    {Challengeblog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen