Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 31 mei 2021

Jeanet is jarig!

 


Vandaag is Jeanet jarig en ik heb dit kaartje voor haar gemaakt. Omdat er vaak
recepten op haar blog staan denk ik dat ze een echte keukenprinses is!
Ik hoop dat Jeanet het kaartje inmiddels heeft ontvangen.

Jeanet ook vanaf hier van harte gefeliciteerd en een gezellige dag!

Alle materialen van mijn kaartje zijn van Marianne Design. Ik vind de bakspulletjes
nog steeds ontzettend leuk dus dit zal niet het laatste bakkaartje zijn!

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

16 opmerkingen:

  1. Heel leuk en toepasselijk kaartje voor Jeanet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje mooi met de bakkende mevr muis, echt iets voor Jeanet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is superleuk voor keukenprinses Jeanet!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart voor de jarige Keukenprinses Janet.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie toepasselijke kaart voor Jeanet. Toppie gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en toepasselijke kaart voor Jeanet. Mevrouw Muis doet het weer goed!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Trudy voor de jarige Jeanet om met haar liefhebberij koken/ bakken te maken heel tof en heel vrolijk kaartje!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We hadden dezelfde insteek, super leuk is je toepasselijke kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke kaart voor een keukenprinses. Allemaal vrolijke kleuren en een heerlijke cupcake maken de kaart heel feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie bakkaart heb je gemaakt voor Jeanet, volgens mij houdt ze erg van bakken, dus deze kaart viel zeker in de smaak,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor deze mooie kaart, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor Jeanet
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou dit prachtige kaartje past echt perfect bij de jarige Jeanet, wat klopt alles weer mooi trudy.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met de bakkende muis leuke kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Trudy,
    Wat super leuk dat je mij een verjaardagskaart stuurde dankjewel ervoor Je hebt een mooie feestelijke kaart met cupecake en een lief konijntje voor mij gemaakt. Ik ga me ook als nieuwe volger bij je aanmelden. Het kaartje wat je in deze post geplaatst hebt is ook super leuk.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je voor Jeanet gemaakt me5 deze mooie materialen. Heb er ook iets van aangeschaft... maar op dit moment niet veel tijd voor de kaarten. Zijn vaak op pad... komt wel weer. Leuk om dit soort mooie kaarten te bekijken..Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen