Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 9 augustus 2021

2 Sisters on the blog Challenge # 53

 


Bij de nieuwe challenge van 2 Sisters on the blog vragen ze om een tas op je kaartje.
Tussen al mijn spulletjes kon ik alleen dit super kleine tasje van mevrouw Muis
vinden. Ik heb er maar een vrolijk verjaardagskaartje mee gemaakt.

Het papier is van Carta Bella, Flora en de stansen zijn van Marianne Design.

Met mijn vakantiekaart ben ik bij de vorige challenge van 2 Sisters on the blog in de
top 3 beland, altijd leuk!

Groetjes en nog een gezellige dag,
Trudy

21 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje met mevrouw muis en haar leuke tas.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een kaartje om vrolijk van te worden! Wat een mooi papier heb je gebruikt. De kleurtjes vind ik erg mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een prachtige kaart heb je voor deze challenge gemaakt Trudy....zo schattig met
    het tasje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk bedacht deze vrolijke verjaardagskaart met Mevr. Muis en haar tasje! Daar was ik niet opgekomen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat heeft mevrouw Muis een elegant tasje. Superleuke kaart, mede door de vrolijke bloemenachtergrond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh , dit is een lief schattig kaartje Trudy .
    Leuk mevr. de muis met haar tasje .
    Ze gaat op stap denk ik .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat een schitterende kaart. Een schatje. Superleuk gemaakt met deze materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend papier Trudy en zoals altijd een keigaaf kaartje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart en dat is toch echt een tas die mevrouw Muis bij heeft. Mooi dessin-papier en leuke kleuren heb je gecombineerd. Gefeliciteerd met je top 3 notering Trudy.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met mooi papier. Mevrouw Muis staat er weer gekleurd op, zo te xien heeft ze wel zin in een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een super leuk kaartje, zo vrolijk en mevr staat er gekleed op met haar mooie handtasje.
    Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk en vrolijk kaartje.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor, helemaal leuk. Hoe klein het tasje ook is🙂.
    Prachtige kleuren combinatie.
    Die jij Stans,blijft gaaf. Ga het toch maar aanschaffen denk ik.
    Heel leuk gedaan Trudy!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart met mevr. Muis en haar kleine tasje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel lief en gaaf kaartje is het met mw muis en de tas! Mooi papier is dat zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk en feestelijk kaartje is het zo geworden, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een tof kaartje zeg! En je brengt me op een idee. Ik dacht dat ik geen tas in mijn voorraad had, maar die kledingset voor de muisjes heb ik ook. Eens kijken of ik daar ook wat mee kan voor deze challenge. Je papier- en kleurkeuze is echt prachtig!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een gaaf kaartje met de muis leuke kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een dotje Trudy en wat een prachtig papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk mevrouw Muis met haar kleine tasje! Mag natuurlijk ook!
    Dank je wel voor je leuke kaartje voor onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supermooie kaart,leuk papier gebruikt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen