Privacy verklaring

Privacy verklaring

zaterdag 28 augustus 2021

Jubileumchallenge #163

 

 


Omdat de Liftchallenge 10 jaar bestaat mag je zelf een kaart uitzoeken om te liften.

Ik heb gekozen voor een kaartje van Linda. Linda maakte dit kaartje in november vorige jaar
als voorbeeld voor de liftchallenge en ik heb dit altijd een super leuk kaartje gevonden!
Ik had niet alle materialen in huis dus ik heb er wel mijn eigen draai aan gegeven.

Het papier van mijn kaartje is van Carta Bella en alle stansen zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een fijn weekend,
Trudy

 

20 opmerkingen:

  1. Wat een feestelijke kaart, Trudy. Prachtig gelift.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel geslaagd, erg feestelijk! Ik vind jouw kaart minstens net zo leuk als de gelifte kaart. Mooi papier heb je gebruikt, vooral die met de feesthoedjes en taartjes vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi liftkaartje heb je gemaakt Trudy!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke liftkaartje Trudy mooie kleurtjes gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestelijke kaart. Erg leuk zo met de cupcake.
    \Mijn liftkaart komt morgen online.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke feestelijke liftkaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, kleurrijke lift heb je gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeker een super leuke kaart om te liften.
    Jouw versie ervan is ook heel erg leuk geworden, weer iets heel anders in een ander thema.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi liftkaartje met de mooie papiertjes en details leuk een heel ander thema
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, je hebt er een leuke eigen draai aan gegeven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een echte feest liftkaart van gemaakt Trudy en ja de kaartjes van Linda zijn altijd enig!
    Zo leuk om te zien welke kaartjes er gelift worden van andere blogsters!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt er een hele leuke feestelijke eigen draai aan gegeven Trudy. Mooi dessin-papier heb je gecombineerd en die toef slagroom glinstert verleidelijk hihi, ik krijg er trek van. Mooie kaart hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke lift is dit, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellig feestelijk kaartje maakte je trudy, knap gelift xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie lift kaart. Erg leuk met de cupcake. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik dacht ook meteen: wat een leuke lift, heel feestelijk en vrolijk! Leuk die kleine pakjes i.p.v. het vlaggenlijntje. Dank je wel voor je bijdrage aan onze jubileumchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk hoe je je eigen draai aan deze lift hebt gegeven. Heel feestelijk met cadeautjes en een cupcake, ook het labeltje bovenin is een heel leuk detail! Bedankt voor je bijdrage aan onze lift jubileum challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke liftkaart heb je gemaakt Trudy. Zo vrolijk met de cupcake en de kadootjes. En zo feestelijk met het designpapier met de hoedjes, taartjes en ballonnen.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is zeker een leuk kaartje om te liften. Ik volg Linda al lang en dit is zeker zo'n toppertje! Je hoeft niet met exact dezelfde materialen te liften. Juist leuk om op deze manier je eigen draai er aan te geven. Dank je wel voor deze inzending voor onze jubileum challenge!

    BeantwoordenVerwijderen