Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 30 september 2021

52 weeks to Christmas..... week 39

 


Vandaag mag ik gastdesigner zijn bij 52 weeks to Christmas omdat ik bij de vorige
challenge in de top 3 zat! De challenge is dit keer een Tagkaart met een ingekleurd
afdrukje. Leuke challenge en goed te doen denk ik!

Ik heb gekozen voor een lief stempeltje van MFT. De tag is een stans van Marianne
Design en het papier komt bij de Action vandaan.

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

27 opmerkingen:

  1. Inkleuren is niet mijn ding maar jij hebt er wel iets moois van gemaakt Trudy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel mooi label geworden, mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tagkaart heb je ervan gemaakt.
    Wat een leuk plaatje heb je gebruikt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige label met een heel mooi ingekleurd stempel.
    Mooi voorbeeld voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief en schattig lkabel heb je gemaakt.
    Fijn dat je gast designer wilde zijn bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi label, leuke kleuren en stempel heb je gebruikt leuk dat je gastdesigner mag zijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je label is schattig maar het stempeltje is niet van MFT maar Wryn and Rudolp van Tiddly Inks!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, dat MFT nu óók deze stempels heeft wist ik niet..het is niet meer bij te houden!!

      Verwijderen
  8. Een heel leuke label met deze geinige stempel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke schattige stempel mooi ingekleurd een leuke kersttag.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi label en je hebt de leuke stempel mooi ingekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kerstlabel Trudy met een leuk afdrukje.
    Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn bij ons.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Onwijs leuk deze afbeelding en een gaaf labelkaartje, Trudy! Mooi gekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig labelkaartje en het plaatje heb je mooi ingekleurd. Leuk dat je GD mocht zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke label kaart met een mooi afdrukje, ik sla deze challenge over, inkleuren is echt niks voor mij
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie GDT kaart maakte je Trudy! Mooi gekleurd en leuke labelkaart.
    Fijn dat je ons deze maand versterkt!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje heb je gemaakt als gastdesigner Trudy! Dank je wel!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk deze label kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie label heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je maakte een tof label als gastdesigner voor onze nieuwe challenge.
    dankjewel.
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Trudy!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is heel leuk! Gaaf dat je gastdesigner mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schatje ! heel leuk en lief kaartje
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superlief label heb je gemaakt…mooi ingekleurd ook…leuk geheel!
    Vraag…je hebt me eens uitgelegd hoe een volger in mn zijbalk te krijgen…wat ik ook doe het lukt me niet meer dus weet niet wat ik fout doe. De eerste keer lukte het wel en doe steeds hetzelfde maar het komt niet in mn zijbalk 🤷‍♀️…please help me!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goed gelukte leuke tag met mooie ingekleurd stempeltje !!
    Gezellig dat je gastdesigner mocht zijn hoor , gefeliciteerd !!
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen