Privacy verklaring

Privacy verklaring

vrijdag 3 september 2021

Dutch Card Lovers challenge # 348

 



 

De nieuwe challenge bij Dutch Card Lovers is een moodboard.  Mijn kaartje is gemaakt
met de kleuren  uit het moodboard: oranje, turquoise en glimmend koper
Mooie warme kleuren die me al aan de herfst doen denken!

Alle stansen zijn van Marianne Design en het papier komt bij de Action vandaan.
Het grootste rondje van de ronde mal was te groot voor mijn cuttlebug dus die heb ik met
de cirkelsnijder gesneden.

Groetjes en alvast een fijn weekend,
Trudy

22 opmerkingen:

  1. Oeh, wat een mooie kaart! Je kleuren komen precies overeen met die van het moodbord. Prachtig papier heb je gebruikt. Ja, ik vind hem echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja deze mal is groot hè, heel goed bedacht om de grootste mal met de cirkelsnijder te snijden! Je kleuren zijn helemaal van het moodboard en het is een schitterend kaartje geworden! Ik heb Neline ook een paar keer ontmoet in Rijswijk op de beurs, ze is heel aardig. Ik heb fantastisch vakantie weer, geniet ook maar lekker van het zonnig weekend Trudy!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die kleuren zijn echt perfect! Wat een mooie, warme kaart Trudy, superleuk! En je kerstkaart is ook al zo'n leukerd. De pinguïn is erg grappig. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat heb je dat super gedaan met deze kleuren, het is een prachtige kaart geworden! Ik vind het altijd moeilijk zo'n moodboard!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt zo ontzettend mooi hoe je de kleuren van het moodboard op deze leuke kaart gebruikt hebt Trudy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb gisteren een lange reactie geschreven..rarara waar is ie???
    Het moodboard is al zó prachtig in die schitterende kleuren en op jouw schitterende kaart heb je de sfeer hélemaal te pakken, gaaf Trudy! Die mal is idd GRÓÓT..past ook maar nét door de Big Shot dus slim opgelost!
    Goed weekend XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in hele mooie kleuren, klopt inderdaad dat de buitenste cirkel erg groot, bij mij past hij nét door de Big Shot,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh wat issie leuk geworden met het schattige vosje mooie kleuren combinatie verdeeld over de layout
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt. Dat dessinpapier is fantastisch mooi en past perfect bij het moodboard.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag in mijn leeslijst je kaartje en dacht meteen aan deze challenge! heel mooi gedaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend gedaan in deze prachtige kleurencombi…heel leuk trudy!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat istie mooi, Trudy. Prachtige, warme kleuren (helemaal volgens het moodboard). Schattig vosje! Nu snap ik wat je bedoelde met het fotograferen van de koperkleur.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gedaan deze vertaling van ons moodboard, Trudy! De kleuren zie ik helemaal terug. Erg leuk model ook! Mooi kaartje en fijn dat je meedoet met DCL>

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi in die warme kleuren van het moodboard Trudy, leuk dat je de ronde stans gebruikt hebt en de vakjes zijn mooi aangekleed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk kaart. mooie kleuren en de vakjes zijn erg mooi opgevuld. Ik vind het een toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kaartje. Zulke mooie kleuren.
    Liefs,Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd! In de goede kleuren van het moodboard en het vosje is zo schattig. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke kaart en de kleuren zijn prachtig!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief vosje op je kaart. Heel mooi papier heb je gekozen in de moodboard kleuren, het is een prachtig geheel geworden. Dankjewel voor het meedoen met onze DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi op kleur en de vos past er echt super bij !!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow prachtig kaartje, leuk model zo en de kleuren komen helemaal terug uit het moodboard. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kleuren , het ruikt al naar de herfst.Schitterende kaart met het schattig vosje heel leuk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen