Privacy verklaring

Privacy verklaring

zondag 6 februari 2022

2 Sisters on the blog challenge #59

 


Dit vrolijke kaartje is voor de nieuwe challenge van  2 Sisters on the blog.
Ze vragen daar om een kaartje met meer dan 1 vouw.  Ik ben niet zo goed in ingewikkelde
vouwkaarten dus mijn kaartje heeft heel simpel 2 vouwen!

De nieuwe bijtjes van Eline zijn zo super leuk dat ik daar nog maar een kaartje mee heb gemaakt.
Voor de gezelligheid heb ik er nog wat andere diertjes en bloemetjes bijgezet!

Groetjes en nog een fijne dag,
Trudy

19 opmerkingen:

  1. Ik vind hem weer super !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die is super leuk! Mooie kaart Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk drieluik
    Je hebt drie hele mooie vrolijke tafereeltjes gemaakt. Ik geloof dat ik de bijtjes toch maar ga bestellen. Ze zijn toch wel erg mooi
    Ik heb afgesproken eens per twee maanden een kruisteken kaart te maken.. wij zijn nog al eens onderweg. En dan maak ik geen kaarten.Dus nu kan ik goed in het voren kaarten maken. Het moet leuk blijven. Ik last zeker de kaarten op mijn blog zien. Groeten Trijntje

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is al echt een gezellige voorjaarskaart. Leuk om zo een drieluik te maken Trudy en wat heb je leuke tafereeltjes gemaakt. Op de bijtjes ben ik helemaal verliefd en die vliegen hier vrolijk rond. Zo leuk mevrouw Eend met haar zomerhoedje hihi. Echt een feestje om naar te kijken deze kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke vrolijke kaart, beter dan het weer van vandaag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, geweldig dit drieluikje met die schattige bijtjes en bloem!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou zeg! Hoe mooi is deze geworden Trudy?! Wat een ontzettend leuke tafereeltjes,ik word er echt vrolijk van.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een drieluik om hélemaal vrolijk van te worden Trudy, je geeft ons een voorproefje zomer met die schattige bijtjes, bloem en eendjes..was het maar zo ver!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie drieluik heb je gemaakt met de bijtjes en de eendjes. Echt super! Ik moet nog even wachten want ze zijn uitverkocht. Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een lief kaartje, en juist door deze 2 vouwen krijg je een mooi tafereeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan niet wachten om ook met mijn Eline bijtjes aan de slag te gaan maar had eerst een andere uitdaging uit Femmindes pakketje! Het is weer een super cute drieluikje geworden en heel gezellig tafereeltje ... je hebt ze tof gecombineerd met de eendjes! Fijne dag Trudy,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Op naar het voorjaar !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super schattig drieluik heb je gemaakt Trudy....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi drieluikje heb je gemaakt met het schattige tafereeltje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige drieluikje , mooie kleuren met de schattige bijtjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuk drieluikje met de schattige bijtjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een ingewikkelde vouwkaart is ook niet nodig, deze is erg leuk!
    Dank je wel voor je mooie kaartje!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn toch?
    Mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen