Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 24 februari 2022

52 weeks to Christmas.....week 8

 


Vandaag weer een kaartje voor 52 weeks to Christmas. Omdat ik de Patooties XL zo leuk vind
heb ik er nog maar eentje gemaakt, dit keer de Pinguin.
Meneer Pinguin heeft de kerstbomen al opgehaald en gaat straks de ski's onder binden!

Het papier komt bij de Boekenvoordeel vandaan en de bomen, de ski's, de slee en de skigondel
zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

30 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kerstkaartje. Zo leuk met het sleetje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Patooties zeiden mij niet zo veel, maar jouw leuke kaart (en ook die van gister) brengen mij toch wel erg aan het twijfelen. Zo'n gave pinguin en leuke details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje met de pinguïn!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke winterse kerstkaart met de pinguïn Trudy.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje is het!
    Heel leuk achtergrond papier voor bij dit tafereeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar is er een weer wat een leuke patooties le kaartje heb je er mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met die geinig pinguïn in het winterse landschap! Leuk de gondel die langs komt zweven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo zo’n superleuke pinguïn op deze mooie winterse kerstkaart Trudy.
    Hartelijk bedankt voor je mooie feestelijke verjaardagskaart die ik mocht ontvangen (hij is toch mooi m’n brievenbus ingewaaid 😁) ook al zo’n mooi figuurtje en de schattige bijtjes erop…geweldig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De pinguïn gaat zich niet vervelen, heeft genoeg te doen, hihi Enig kaartje
    en het achtergrond papier past super bij de gekapte bomen! Fijne dag verder Trudy,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk deze patootieskaart Trudy. Schattig die leuke pinguïn met zijn sleetje. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent helemaal in de ban van de patooeties, ook deze is weer superleuk, mooi papier heb je gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de leuke pinguïn met zijn slee leuk tafereeltje heb je ermee gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart heb je gemaakt met de pinguïn.
    Als ik deze kaart zo zie moet ik ook maar eens snel de patooties er weer bij gaan pakken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Past deze bolle toet wel in de gondel denk je of houdt hij het bij lekker sleetje rijden?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd !!!!
    Groeten Ineke
    DT52wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook dit een schattig kaartje! Leuk verhaaltje erbij! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een leuke kerstkaart Trudy!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk kaartje weer! De Patooties zijn volgens mij voor jou gemaakt zulke mooie kaarten als jij er elke keer mee maakt... De skilift op de achtergrond past er goed bij, erg leuk!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super leuke kaart Trudy....ziet er gezellig uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schatje is het hele leuke kaart!!
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel leuke, vrolijke kaart, de pinguïn is zeker leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een super mooie vrolijke winterse kaart Trudy!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk tafereel is dit, de pinguïn is schattig. Het is een gaaf kaartje in wintersport sfeer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart met die patootie en de leuke slee. Lekker winters. Leuke tekst ook.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie en vrolijke kerstkaart met de grote patootie pinguïn.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk deze pinguïn op wintersport. Ze zijn leuk die patoeties.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke wintersport kerstkaart Trudy.
    Leuk hoe je de gondel helemaal bovenin hebt gehangen.
    Zo te zien heeft meneer pinguïn het prima naar zijn zin.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Trudy. Ik die nu nog even..mijn blog rondje. Even geen tijd voor het bloggen. Vandaag net mijn moeder en vriendin geknutseld. Leuke dag gehad. Jij hebt een erg leuke kaart met dit leuke diertje gemaakt
    Heel grappig beestje... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoe ik mijn man terugkreeg..........DE BESTE MANIER OM TE Winnen en je ex-echtgenoot te krijgen MET DE HULP VAN DR OGUGU KRACHTIGE EN DRINGENDE LIEFDESPELL MET 100% GARANTIE Mijn man heeft me de afgelopen maanden in de steek gelaten nu, en weiger terug te komen omdat hij werd vastgehouden door een vrouw die hij net ontmoette, daarvoor heb ik geleden en het was een worsteling, maar ik besluit alles in het werk te stellen om ervoor te zorgen dat mijn man en ik kwam weer bij elkaar zoals vroeger, toen ging ik daar online. Ik zag zoveel goede gesprekken over deze spreukgebruiker wiens e-mail solutiontempledrogugu@gmail.com is, dus ik moest contact met hem opnemen en mijn probleem aan hem uitleggen en in slechts 48 uur als hij heeft beloofd, mijn man kwam thuis en zijn gedrag was terug naar de man met wie ik getrouwd was. Ik kan de spreukgieter niet genoeg bedanken voor wat hij voor mij heeft gedaan, ik ben zo dankbaar en ik zal nooit stoppen om zijn naam op internet te publiceren voor het goede werk dat hij voor mij heeft gedaan, nogmaals, zijn e-mail hem direct.. solutiontempledrogugu@ gmail.com of bel/WhatsApp:+2347011196745http://www.facebook.com/Dr.ogugu4/

    BeantwoordenVerwijderen