Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 19 mei 2022

52 weeks to Christmas..... week 20

 


Vandaag weer een kerstkaartje voor 52 weeks to Christmas. Door het mooie weer had
ik weinig tijd en weinig inspiratie maar het is toch nog een leuk kaartje geworden vind ik.

Ik heb het ezeltje een lekkere warme sjaal gegeven want dat is vast wel weer nodig in
december! Omdat er veel sterretjes op het kaartje staan vond ik de tekst er wel goed bij passen.

Het ezeltje en ook het papier zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

26 opmerkingen:

  1. Het is een heel lief kerstkaartje geworden. Ik snap je helemaal...heb hetzelfde met dit weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden. Leuke teksten er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart met dit lieve ezeltje! Ik was blij dat ik vorige week mijn kaart al klaar had!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart, Trudy. Ik zou hem zo kunnen liften, want al die spulletjes heb ik ook.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kerstkaart Trudy , gezellig dat je meedoet
    Fijne dag Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kerstkaart met de knappe ezel en wat heeft hij een gezellige das om Trudy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke ezeltje leuke sjaal heet ie om en vrolijke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel leuke kaart geworden Trudy! Tof dat ezeltje met zijn mooie sjaal!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart met deze super leuke ezel in de hoofdrol, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart, mooie kleuren combi en het schattig ezeltje maakt het helemaal af.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met het schattige ezeltje Trudy!
    Hopelijk komt mijn berichtje bij je aan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker is het leuk kaartje geworden.
    Ja met dat warme weer is het iets minder om kerstkaarten te maken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schat van een kaart is dit... dat papier was zooo leuk!!!
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schattig kerstkaartje heb je gemaakt met dit lieve ezeltje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een hele leuke kerstkaart geworden. Mooi met dit papier. Inderdaad als het mooi weer is minder inspiratie en tijd… Dan wil je niet binnen zitten…. Ik heb wat kaarten in het voren gemaakt. Zodat ik elke week een kerstkaart heb… Als het dan wat mooi weer is en we zijn op pad heb ik in iedergeval een kerstkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het bleef hier benauwd, maar nu valt er een flinke plensbui, hopelijk koelt het nu ook af..
    Wat een superleuke kerstkaart met het ezeltje en de leuke tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige kerstkaart Trudy. Leuk de link die je maakt tussen de sterretjes en de tekst.
    Vanmiddag heeft het hier geonweerd en nu is het nog steeds heel benauwd.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart! Het ezeltje past heel mooi bij dit papier. Gelukkig heeft hij een warme sjaal om.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah, wat een gezellige kaart, dat ezeltje heeft een hoog knuffelgehalte.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk, Trudy, dat lieve ezeltje met zijn sjaal, mooi papier, mooie tekst! Topkaartje!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een enig kaartje geworden! En je brengt me op een idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schattig winters ezeltje! Dat blokje was altijd een van mijn favorietjes van MD! Heel mooie kaart!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat istie leuk met dat schattige ezeltje, Trudy! Mooie combi ook met de cirkels en de sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een superleuke kerstkaart heb je weer gemaakt Trudy. Schattig dat leuke ezeltje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een superleuke kerstkaart weer Trudy. Schattig met dat lieve ezeltje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig kaartje met de ezel, die heeft het echt lekker warm ....
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen