Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 16 mei 2022

Knutsels en Kadootjes Ik hou van Holland!

 


Bij Knutsels en Kadootjes  is het thema dit keer Ik hou van Holland! Een kaartje dus
met iets echt Hollands zoals bijvoorbeeld tulpen, een koe of molens.

Ik heb gekozen voor de koe en een paar tulpen. Gisteren op ons fietstochtje heb ik heel
veel koeien gezien en ook schattige kleine lammetjes!

Alle materialen op mijn kaartje zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

19 opmerkingen:

  1. Wat toevallig: ik heb net mijn Ik Hou van Holland kaartje afgemaakt (komt morgen op mijn blog). Ik vind de jouwe wel heel erg mooi met die leuke koe!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een superleuke Hollandse kaart met de koe. Leuke achtergrond heb je gemaakt met de leuke blaadjes
    Heerlijk om op dit moment te fietsen. Denatuur is zo mooi en jonge dieren. En natuurlijk staan de koeien weer in de wei. Genieten hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een superleuke Hollandse kaart met de leuke koe en de uitgescheurde blaadjes,
    Groetjes
    Ansx
    Ik kan wel reageren maar zonder profielfoto..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart is dit, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf met de notebookpapiertjes er achter, leuk bedacht Trudy!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Hollandse kaart Trudy.
    Leuk met de notitie papiertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele vrolijke Hollandse kaart Trudy en zo gaaf met die "notitieblaadjes" erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje met dit lieve koetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super deze kaart! Hollandser kan denk ik niet! Tof die notitieblaadjes als achtergrond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Een echte Hollandse koe en met tulpen natuurlijk perfect voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een leukerd! Je hebt de papiertjes zo goed uitgezocht en die koe is geweldig leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind koeien sowieso prachtige dieren en op jouw kaart staat een knapperd, leuk in Hollandse sferen Trudy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd! Het is een prachtige hollandse kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke Holland kaart met de notitieblaadjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Zo lekker Hollands met de koe in de hoofdrol.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi kaartje met de leuke koe gaaf de notitieblok blaadjes erachter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooi en vrolijk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige "Hollandse"kaart, ik hou er normaal niet van maar deze is zo leuk gedaan, de notitieblaadjes en de klem geven hem een moderne uitstraling. Ook het idee van je kerstkaart met het inkleuren is zo origineel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt in het Hollands thema van onze challenge, de koe is zo leuk..Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen