Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 20 juli 2023

52 weeks to Christmas..... week 29

 


Vandaag weer een kaartje voor 52 weeks to Christmas. Omdat ik de caravan zo leuk vind
heb ik daar nog maar een kaartje mee gemaakt. Ik ken bijna niemand met een caravan maar
er is vast wel iemand te vinden die een caravan met Kerst leuk vindt!

Alle stansen zijn van Marianne Design, het papier van de caravan is van Carta Bella en de
tekststempels zijn van Studio Light. Het achtergrondpapier komt bij de Action vandaan.

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

22 opmerkingen:

  1. Super leuk deze kerst-caravan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het winterkamperen komt volgens mij steeds meer in opkomst, dus je kaartje komt vast wel op een goede plek terecht.
    Hij is errug leuk geworden !!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kerstkaart met de caravan Trudy.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele leuke kerstkaart met de caravan in de winterse sfeer. Mooi papier heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wat grappig, wij zaten op dezelfde golflengte qua diertje op je kaart. ik moet wel zeggen dat je die van jouw veel origineler hebt verwerkt op je kaart. Wat leuk zeg, de wintercamping. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuke caravan heb ik in het echt nog nooit gezien, het zou een idee zijn voor een kerstmarkt!
    Ik vind je kaart heerlijk om naar te kijken, prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, super deze caravan in kerstsfeer, zo schattig en gezellig met de kaarsjes voor het raam, en vosje voor de deur, zijn kerst kan al niet meer stuk. Ik ken ook bijna niemand met een caravan. Maar dat mag de pret niet drukken! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super gave kaart , heerlijk een kerst caravan!!
    de kaarsen en de gordijntjes, het vosje heeft het schattig ingericht..
    Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kerstkaart heb je gemaakt met de caravan en dat lieve vosje erbij.
    Ook je vorige kaart met de caravan vind ik prachtig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gaaf kaartje met de caravan in kerstsfeer zo leuk met de kaarsjes voor het raam en de gordijntjes het leuk vosje heeft goed zijn best gedaan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig tafereeltje op je kerstkaart, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh kijk nou, een kerst caravan, helemaal in stijl! Hoe leuk! het vosje wordt er zo te zien ook helemaal blij van! Gaaf kaartje, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart Trudy. De caravan is helemaal in kerststijl en net vosje in kerststemming. Heel mooi gemaakt weer.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een keileuke kerstkaart met de caravan, gezellig met de gordijntjes en de kaarsjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een grappig kaartje met die caravan en vosje ervoor! Wij hebben ook een caravan en zie me al zitten met kerst. Gezellig een kaarsje erbij! haha! Leuk gedaan hoor. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstkaart,leuk bedacht met de caravan
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toffe kaart met de caravan en het vosje, Trudy! Mooi papier heb je gebruikt.
    Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben geen kampeerder, maar als ik deze gezellige kerstcaravan zie dan zou ik er bij zin in krijgen. Lief dat vosje erbij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk om je caravan op je verschillende kaarten te zien Trudy…voor alle doeleinden geschikt toch!
    De kleine Mason is vorige week vrijdag thuisgekomen ( je hebt een foto gemist op m’n blog 😉) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een superleuke, gezellige kaart, de caravan is helemaal in kerstsfeer (maar ik zou er niet aan moeten denken om met kerst in een caravan te zitten)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahaha, dat is leuk! Kaarsjes voor het raam. Ik ken wel mensen met een caravan, maar ben zelf van de tent...vind ik meer kamperen op de een of andere manier...Maar deze kaart zal vast wel in de smaak vallen bij iemand die geen caravan heeft, toch?

    BeantwoordenVerwijderen