Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 27 juli 2023

52 weeks to Christmas..... week 30


Op deze regenachtige donderdag weer een kaartje voor 52 weeks to Christmas.
Ik had een beetje weinig tijd en weinig inspiratie daarom een eenvoudig maar lief kaartje.

Het leuke stempel, de kerstboom en de tekst zijn van Marianne Design en het papier komt
bij de Boekenvoordeel vandaan.

Hopelijk wordt het nog droog vandaag maar voorlopig ziet het er hier erg donker uit!

Groetjes en nog een gezellige donderdag,
Trudy

24 opmerkingen:

  1. Het is een lief kaartje met een hoog schattigheidsgehalte Trudy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief schattig kerstkaartje Trudy.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje met die lieve diertjes en hele mooie kleurtjes.
    Hier vandaag ook regen en veel wind. Wij zitten in Serooskerke. Net iets verder naar het zuiden dan Burg-Haamstede.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart, Trudy! Leuke afbeelding en heel mooi papier!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aah wat een schattig kaartje met het leuke stempeltje, leuk kleurtjes en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kaart.
    Hier ook alleen maar motregen, bah.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart met mooi DP en details erop...
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met deze lieve stempel!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattig kerstkaartje... leuk is die mal ook, en het dp is ook prachtig.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart .
    Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart met deze leuke materialen.ook moo8 met design papier. Deze stempeltje zijn erg leuk ik heb er ook een paar. Het is geen leuk weer om te fietsen… helaas. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart met deze leuke stempel, je boompje past mooi op het achtergrond papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja een trieste zomerdag vandaag, maar je kaartje is leuk en vrolijk. Erg mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk en lief kaartje met dit lieve plaatje! Zeker naar weer vandaag, laten we hopen dat het beter wordt van de week! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig met die lieve stempel Trudy. Een leuke kerstkaart in mooie kleuren. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart weer Trudy....zo leuk gedaan met de ijsbeer en pinguin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief die pinguïn op de rug van de ijsbeer, normaal wordt ie zo in een grote hap opgegeten, denk ik :) Heel erg leuke kaart!!
    Hier is het niet droog geweest, maar ik zat wel droog bij de Barbie film met dochter en kleindochter. ik heb me goed vermaakt, ik vond het een goede film!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met de ijsbeer met de pinguin op zijn rug. En ook die nieuwe snijmal van MD gebruikt (heb ik vanmiddag ook mee zitten spelen; komt vlg week op mijn blog). Het DP is ook erg leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een enorm leuke kaart in deze mooie kleuren! En die nieuwe stempels zijn zo gaaf! Ik neem me vaak voor niest te kopen, omdat er nog zoveel nieuw in de verpakking ligt. EN als ik dan toch in de verleiding kom, ligt er nog meer in de verpakking! Hihihi..... zo blijf ik bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje heb je gemaakt met de nieuwe stempel en stans.
    Heel mooi van kleur.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, wat een superleuke, lieve kaart! Dat stempeltje is zo schattig, mooi gekleurd en krijgt alle aandacht, maar het mooie papier is gelukkig ook goed zichtbaar. Ik vind het een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk kaartje heb je gemaakt Trudy met het mooie stempeltje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke schattige kerstkaart , heel mooie combi van papiertjes.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt mooie kaarten gemaakt Trudy in mijn vakantie afwezigheid en je freubel zomaar lekker door! Je caravan is enig, en heel geinig de kerst uitvoering! Je kerstkaartje is ook gaaf, wat een snoezige stempel is dit zeg! Ik moet mijn inspiratie ook weer krijgen hoor en soms is het ook lekker even van andere dingen te genieten!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen