Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 23 september 2024

Hetty is jarig vandaag!

 


Dit kaartje heb ik naar Hetty gestuurd omdat ze vandaag jarig is! Ik zie bij haar wel eens
borduurkaartjes dus heb ik een kaartje voor haar geborduurd! Ik hoop dat ze hem op
tijd heeft ontvangen en dat ze hem ook nog leuk vindt!

Hetty ook vanaf hier van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag!

Bij Knutsels en Kadootjes vragen ze om iets wat vliegt dus daar kan het kaartje mooi
mee doen!

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

6 opmerkingen:

  1. De vlinder heeft een prachtig geborduurde bloem uitgezocht om op te gaan zitten. Het is een prachtige kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is zeker op tijd naar mij toe gevlogen en ik ben er lekker van aan het genieten.
    Leuk met het geborduurde gedeelte, dat zie ik niet vaak bij jou.
    Dank je wel,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trudy wat een gezellig en vrolijke verjaardagskaart. Erg leuk het borduursel!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi borduurkaartje en het schattige vlindertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hetty kan het zeker waarderen dat je speciaal voor haar bent gaan borduren en het is
    een hele mooie kaart geworden. Net als je postzegel kaart voor Miranda, prachtig gedaan Trudy!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie frisse kaart met het borduursel erop Trudy.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen