Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 30 september 2024

Dutch Card Lovers challenge #390

 


Bij Dutch Card Lovers vragen ze om een kaartje met een stad of land als uitgangspunt.

Omdat ik graag een keer naar Fins Lapland wil heb ik een kaartje gemaakt met sneeuw
en een rendier en een soort Noorderlicht op de achtergrond. Misschien valt het in het echt
wel tegen maar de foto's op internet zijn erg mooi! Ik droom gewoon lekker verder!

Alle materialen van het kaartje zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

5 opmerkingen:

  1. Wie weet gaat het ooit nog eens gebeuren voor je, ik denk ook dat het echt prachtig is! Vast niet tegenvallend. Je kaart met het leuke rendier is superleuk en wat een mooi sneeuwlandschap heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met DCL, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd staat er op je kaart Trudy.
    Het lijkt mij ook helemaal geweldig om het Noorderlicht te zien.
    Wij hebben vorig jaar een cruise gedaan naar de Noordkaap, dus wel rendieren gezien dat was echt heel bijzonder.
    En het tegenovergestelde eigenlijk van het Noorderlicht. De midsummer, dus de hele nacht licht en 's avond om 12 uur in de zon gezeten, ook heel mooi.
    Wie weet ga je het Noorderlicht nog eens zien.

    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou mooi zijn hè Trudy om dat mee te mogen maken in Lapland ... erover dromen mag altijd!
    Wie weet gaat je droom ooit in vervulling en ik denk ook dat het een hele belevenis zal zijn.
    Hartstikke goed en mooi gedaan voor DCL in dit thema!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt met dit leuke rendier. Lijkt ons ook nog weleens leuk om daar naar toe te gaan… jaren geleden kon je er voor weinig naar toe nu is het best duur geworden. Maar het is vast een mooie ervaring. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen