Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 3 oktober 2024

Kerstkaart week 40 en challenge september 52WTC

 



Bij de nieuwe challenge van 52 weeks to Christmas wil Martina graag een kaart die draait
schuift of beweegt!! Toen ik dit vorige week las dacht ik HELP hier ben ik echt niet goed in!

Maar met het ideetje van Marleen (las ik bij Annemarie en Merit) is het me toch gelukt!
Het kaartje was erg veel werk maar met het resultaat ben ik super blij!

Alle materialen zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een gezellige donderdag,
Trudy

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met het vosje.
    Hij komt mooi tevoorschijn van achter de sneeuw.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je gevoel is gekeerd en je deze kaart uiteindelijk gemaakt hebt
    helemaal leuk is deze geworden, mooi gedaan en goed gelukt
    bedankt voor je deelname, grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige sliderkaart Trudy , leuk met dat vosje
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW wat is deze ook gaaf!!!, de uitleg van Marleen was gelukkig wel duidelijk anders was het ons nooit gelukt...
    Gezellig dat je er bij bent vandaag met een kerst/winterkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kerstkaart met de vos Trudy.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi schuifkaartje met het schattige vosje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk en erg mooi gemaakt. Superleuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww, wat ontzettend mooi Trudy. Bij Annemarie en Merit was de kaart ook zo leuk vorige week en ik heb de beschrijving bij Marleen ook al weleens gelezen maar ik ben er ook nog nooit aan begonnen.
    Misschien toch ook nog eens gaan proberen.
    Wat leuk dat je ook het blocje hebt gekocht, ik ben benieuwd wat je er mee gaat maken.
    Nog even terugkomend op de cruise. Wij zijn 13 dagen geweest met Royal Caribbean met de Jewel of the Seas. En zijn ongelooflijk verwend. We kwamen toen een hele goede aanbieding tegen, dan is het nog leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb me ook nog nooit gewaagd al dit leuke modelletje. Misschien ook eens proberen. Je mag heel trots zijn op het resultaat, want hij is superleuk, met de vos die tevoorschijn springt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart met het bewegend vosje knap gedaan.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O ja, superleuk! Geweldig hoe het vosje uit de sneeuw tevoorschijn komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja best een lastig modelletje, maar je hebt er een prachtige kaart van gemaakt. Heel goed gelukt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat gevoel hebben velen met jou denk ik! Haha! Maar heel knap dat je zo'n mooi kaartje hebt gemaakt voor de uitdaging. Hij is heel goed gelukt met die mooie vos. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuke kaart geworden. Ja het lijkt mij ook heel bewerkelijk maar het resultaat mag er zijn!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf, Trudy. Zo leuk zoals het vosje achter die berg sneeuw verscholen ligt. En dan trek je aan het touwtje, en tadaaaa.....daar is het hele vosje! Knap gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen