Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 4 februari 2019

52 weeks to Christmas challenge januari



Dit kaartje is voor de januari challenge van 52 weeks to Christmas.
De uitdaging is dit keer een labelkaart of een kaart met een label.
Ik maak eigenlijk nooit kaarten met labels maar het was erg leuk om te doen.
Het was zo leuk dat ik er nog 2 ga maken.

Het lieve hertje is een stempel van Newtons Nook en het papier is van Studio
Light, Winterdays. Het papier heeft veel bruintinten en ook twee kleuren roze.

Groetjes en nog een fijne dag,
Trudy

17 opmerkingen:

  1. Dat is ook zo leuk van uitdagingen Trudy, dat je dingen maakt die je anders niet zo snel ga maken en ik snap dat je de smaak te pakken kreeg, Je label is enig geworden met het schattige hertje en al die kleine sterretjes er nog bij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een keuke labrl heb je gemaakt! Super!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige label , kan me voorstellen dat je er meer maakt hoor Trudy !!
    Fijne avond en groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met label heb je gemaakt! Ik vind het altijd wel leuk staan. En soms kom je iets tegen dat je zeker vaker gaat doen. Dat heb ik heel vaak met de liftchallenge...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met label heb je gemaakt, ik vind het hertje echt schattig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertof deze kaart met label, en dat lieve hertje! Leuk dat je uit je comfortzone bent gegaan! Die andere twee zul je vast ook nog wel een keer laten zien, ik ben benieuwd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart, schattig, dat hert op de label, en mooi papier ! Ja, ik heb ook meerdere label kaarten gemaakt, eens dat je bezig bent.... :) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk he die uitdagingen, dan maak je weer eens iets heel anders...
    En wat een ontzettend leuke,lieve labelkaart heb je gemaakt!!
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een geweldig leuk kaartje met label heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje met dat hertje. Leuk hoe je het label verwerkt hebt..Leuk dat je mee doet met onze challenge, bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind je labelkaart heel mooi! Voor mijn reminderkaartje heb ik hetzelfde DP met de boompjes gebruikt.
    Mooi hertje! Fijn dat we je konden uitdagen met onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart met label Trudy! Lief met het hertje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er een mooie kart van gemaakt met het label! Ik maak ook niet veel labelkaarten maar de uitdaging is wel leuk om even buiten je comfortzone te gaan! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat lief is dit geworden ! helemaal mooi is dit geworden !
    fijn dat je weer meedoet met de lopende challenge van deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve label !
    Een beauty !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk kerstlabel!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen