Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 7 februari 2019

52 weeks to Christmas..... week 6




Bij de januari challenge van 52 weeks to Christmas werd gevraagd om een labelkaart of
kaart met een label. Ik had een kaart met een label gemaakt.
De kaart was erg leuk om te maken en omdat ik nog 2 hertjes over had heb ik er nog
twee bijna dezelfde kaartjes bij gemaakt. Zeer geslaagde challenge dus!

De hertjesstempels zijn van Newtons Nook en het papier is van Studio Light, Winterdays.

Groetjes en nog een gezellige donderdag,
Trudy

16 opmerkingen:

  1. Heel mooie labels, mooi papier en zo'n schattige hertjes, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende labels Trudy , SUPER !! , gezellig dat je er weer bij bent !!
    Fijne stormachtige avondgroetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige labels Trudy wat zijn de hertjes schattig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze supermooi!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor nog twee...deze zijn ook beeldig Trudy! Zo genieten als
    je blij bent met de aankoop van mooie stempels hè?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten met hele lieve labels erop Trudy. Mooie kleurtjes en die hertjes zijn énig. Om verliefd op te worden ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou is de challenge inderdaad geslaagd. Wat een prachtige labels!
    Zo heb je er gelijk weer 2 bij.
    Lieve groet,
    Monique DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, ik ben onder de indruk van deze mooie labels. Zó fijntjes en zó lief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze labelkaarten Trudy. Mooie kleuren combi. Inderdaad schattige stempeltjes. Slim en leuk om er dan maar meteen 2 kaarten te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige hertjes.
    Mooie labels, Trudy.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat leuk! EN nu ik dit zie, denk ik: oh ja, ik had hertjes liggen voor op een label. Hihihi....toch een knipvel gebruikt. Het een hertje kijkt een beetje sip, vind ik...of verlegen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt twee heel geslaagde kaarten gemaakt met die leuke labels en schattige hertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Zo krijg je een mooie voorraad
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie kaartje heb je gemaakt leuk met die hertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schattig kaartje, lief hertje! En een tag op je kaart, helemaal tof. Dat is tevens de challenge bij Cas on Friday, dus bupij mij vandaag ook een tagje op mijn kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schattige label heb je deze week gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen