Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 11 februari 2019

Scrapplezier challenge #49



Dit is mijn vierde kaart met de hertjes van Newtons Nook. Ik zag via een ander blog
dat er bij Scrapplezier een challenge was met het thema
de nagedachtenis aan de 1893 afgeschoten grote grazers Oostvaardersplassen.
Een mooie gelegenheid dus om nog een (voorlopig laatste) kaartje met een hertje te maken.

Ik vond het wel moeilijk om een bijpassende tekst bij het kaartje te vinden maar mijn man vond
Love you Deerly een prima tekst bij dit thema. Het winterpapier is van Studio Light.

groetjes en nog een fijne dag,
Trudy

9 opmerkingen:

  1. Hoi trudy, dank je wel voor je reactie op m’n blogje! En wat een fantastisch mooi kaartje heb je gemaakt voor de lieve herten, een hele mooie tekst ook erbij! Super dat ik je heb kunnen inspireren :-) fijn avond alvast en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Trudy, schattig hertje, mooi papier en een hele leuke tekst,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart heb je gemaakt
    De tekst past goed bij het thema
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een heel mooi kaartje Trudy! En die tekst is er perfect bij. Fijn dat je man met je meedenkt! Altijd handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en lief kaartje! Dat hertje is een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met het lieve hertje. Leuk met het touw aan de bovenkant. Wij wonen in Almere en gaan vaak wandelen in het Oostvaardersbos. Momenteel dus niet, ze zijn nog volop bezig met afschieten en er is een gedeelte afgesloten i.v.m. rustperiode. Ik begrijp wel dat er maatregelen getroffen moesten worden, maar ik vind het toch een naar idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met dat lieve hertje Trudy. Je hebt alles heel mooi op elkaar afgestemd. Ik vind het heel mooi aansluiten bij het thema en die tekst is er inderdaad mooi bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, mooi rustig gehouden en wat een lief hertje. Bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen