Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 29 september 2020

DCL en Knutsels en Kadootjes

 


Bij de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers vragen ze een kaartje met dieren in het bos
en bij Knutsels en Kadootjes een kaartje met een boom of meerdere bomen.
Het leek me wel handig om deze 2 challenges te combineren.

Ik heb een kaartje gemaakt met een vosje tussen de bomen. De stansen en het papier zijn
van Marianne Design en de tekststempel is van Craft Emotions. Het is een echt herfstkaartje
geworden vind ik zelf.

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy


16 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig herfstkaartje geworden Trudy, het vosje blijft mooi, met het bijpassende papier, en de mooie bomen, maakt dat alles af is..Bedankt dat je mee doet bij K&K. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja slim Trudy, bomen en bosdiertjes kunnen natuurlijk prima samen. Heel mooi kaartje in deze prachtige herfsttinten! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk deze combi-kaart, ik ga precies hetzelfde doen hihi!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is altijd wel iemand jarig in de herfst Trudy,
    wat een sfeervol en hartstikke leuk kaartje!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk is je herfstkaart met het leuke vosje tussen de bomen! Mooi papier gebruikt ook. Dank je wel voor het meedoen met DCL, Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super gaaf is je kaart Trudy.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, zo mooi zijn de warme herfstkleuren. Slim om deze challenges te combineren, ga ik onthouden, maar ik weet niet helemaal zeker of ik er aan toe kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtgie kaart met het leuke vosje. Dit is een mooi papierblok. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is deze leuk! Lekker veel bomen.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een mooie herfstkaart gemaakt met het leuke vosje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super leuke herfstkaart.
    Fijn om met twee challenge te combineren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wow, wat een leuke herfst kaart met het vosje in de spotlight.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke herfstkaart met de vos.
    Er zijn zo ondertussen zoveel leuke dieren gekomen dat je er zo af en toe eentje vergeet, maar de vos op jouw kaart gaat mijn vosje ook vast weer tevoorschijn toveren .
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wat een lief kaartje Trudy, ik vind het vosje erg lief en de bomen zijn ook zo toppie.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieverd, dit vosje en wat een mooi kaartje! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartje! Deze had ik blijkbaar gemist. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen