Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 14 september 2020

Herfst met meneer Mol

 


Het wordt vandaag bijna 30 graden in Nederland maar ik heb een echt herfstkaartje.
Dit keer heb ik meneer Mol naar de brievenbus gestuurd. Alle gebruikte stansen en ook
het herfstpapier, Autumn Whispers zijn van Marianne Design. De tekststempel is van Craft
Emotions.

Het is best een druk kaartje geworden, meestal zijn mijn kaartjes wat rustiger maar ik vind
hem zelf wel erg leuk geworden!

Groetjes en nog een zonnige dag,
Trudy

20 opmerkingen:

  1. Laat de herfst maar komen.. Mooie, volle kaart met meneer mol, alles super gecombineerd
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schattig Trudy, meneer mol is toch maar mooi naar de brievenbus gegaan om ze allemaal er in te doen, leuk hoe de de brieven gemaakt hebt van dunner papier toch of zie ik het verkeerd.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het molletje al diverse keren voorbij zien komen, het is echt supercute! Errug leuk deze kaart, zo te zien post meneer Mol heel wat af, zou hij een vriendin hebben? Gaaf kaartje, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke herfstkaart heb je gemaakt, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk is die geworden!
    De mol is schattig:)
    Heel leuk gedaan Trudy!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke herfstkaart heb je gemaakt Trudy.
    De mol heeft het op jouw kaartje ook goed naar zijn zin
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, hij is superleuk geworden Trudy! Het molletje heeft al vele harten veroverd, hij is dan ook heel erg leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke herfstkaart Trudy.
    Het zo een leuke mal dat molletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh jij hebt dat lieve molletje op een hele mooie kaart gezet Trudy. Dat brilletje is zo leuk. Mooie opbouw van de kaart en mooie warme kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh wat schattig is de mol, ik moet eigenlijk meteen denken aan de Fabeltjeskrant ;-). Je kaart is erg leuk, mooi papier in deze herfstdesigns, ik houd heel erg van deze warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn doe nieuwe spulletjes leuk hè, ik koop vrijwel nóóit iets van MD maar nu ben ik óók gezwicht voor het molletje en de brievenbus (en nog iets hihi). Jij zegt druk maar dat ben ik niet met je eens hoor, een super leuke kaart heb je gemaakt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig herfstkaartje met dat super schattige molletje erop Trudy...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou je mag er zeker trots op zijn Trudy want het is een schitterend kaartje!
    Inderdaad heel anders dan gewend van jou maar ga zo vooral door hoor.
    Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sjonge, deze is echt superleuk! Die mol heeft een hoog hebgehalte. En ik vind het wel meevallen met de drukte op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Trudy. Leuk is de mol. Het mag vol zijn... maar niet te druk hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem geweldig leuk! Dat molletje heeft mijn hart gestolen. Zo lief!
    En druk vind ik je kaart niet hoor. Ik vind hem precies goed zo!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. KeigaF is je kaartje en ik vind hem echt niet te vol, je hebt het prachtig samen gesteld!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik dacht al, 30 graden, maar zie dat je kaartje niet vandaag is geplaatst. Nu is het meer herfstweer.
    Toch leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt ervoor.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie herfstkaart waar leuke malletjes en prachtig DP op te zien zijn.
    Geweldig mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    De banner plaatsen doe je op dezelfde manier als op de oude versie van blog.
    Ga naar lay-out.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen