Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 7 september 2020

Herfstkaartje

 


Volgens mij heeft heel knutselend Nederland de hamster en de mol gekocht want ik zie ze overal
op blogs verschijnen. Ze zijn ook heel erg leuk daarom heb ik ze ook gekocht!

Het papier van mijn hamsterkaartje is ook van Marianne Design, Autumn Whispers.
Omdat ik al die herfstkleurtjes toch nog een beetje saai vond heb ik wat fleurige groene
blaadjes erbij geplakt.

Mijn kaartje doet mee bij:

Dutch Card Lovers
Knutsels en Kadootjes

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

20 opmerkingen:

  1. Haha, dat dacht ik ook, ik zie ze overal. Je hebt een superleuke herfstkaart met het mooie papier, dat heb ik ook gekocht,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi ikke niet hoor maar ze zijn wel reuze populair en jouw hamster ziet er al heerlijk rond uit!!! Je kunt best naar Duitsland want daar letten de mensen goed op naar ik heb begrepen en maken ze van een mondkapje ook niet zo'n punt als hier. Maar gelet op Ben en het feit dat mijn nicht in een verpleeghuis werkt blijven wij uiterst voorzichtig!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie ze ook veel, maar ze zijn dan ook erg leuk! Op jouw gave kaart ook, ik snap je toevoeging van de groene blaadjes en die zie je ook nog best ertussen in de herfst. Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super schattig kaartje, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie herfstkaart Trudy.
    Leuk het hamsteren.Is al de winter voorraad bij elkaar aan het verzamelen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke herfstkaart Trudy. Ik vind d e dieren wek erg leuk.maar die er te weinig mee.. dus niet gekocht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de smaak goed te pakken met de mooie stansjes Trudy.
    Deze kaart is erg leuk en zeker mooi om de blaadjes groen te doen.
    Een fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja! Ook die van jou is schattig! Het is inderdaad een hele hamsterinvasie in hobbyland, haha. Heel vrolijk zo met de frisgroene blaadjes en eikeltjes. Veel plezier met de volgende kaart. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 3en leuke herfstkaaart Trudy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn ook zo leuk die hamsters, jij hebt er ook een superleuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een ontzettend leuk kaartje is het! Ja, die mol en hamster zijn erg leuk. Ik heb ze nog niet, maar dat kan nog komen. Ik moet ook nog wat te wensen hebben voor mijn verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig herfstkaartje! Erg schattig het hamstertje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart! De groene blaadjes maken het inderdaad helemaal af.
    En ja.....ook ik kon deze lieverds niet weerstaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart Trudy, ja, de hamster is ook zo schattig. Mooie warme kleuren heeft je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een snoezig hamstertje! Het groen geeft inderdaad een frisse toutch aan je kaart, gaaf gedaan! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij zijn ze uitverkocht whaha maar het is een hele leukerd Trudy en jij maakt strakkere kaartjes maar zijn wel blikvangers en heel mooi om te zien! (wel genoeg veren zo, hihi)
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik je kaartje zie moet ik gelijk aan de AH denken! Maar de hamstertjes zijn super schattig en je hebt er een leuk kaartje meegemaakt. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk en schattig herfst kaartje! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hámsteren!!!!! Ja ik moet ook aan de AH reclame denken als ik die leuke hamstertjes zie. Je hebt er een leuke herfstkaart mee gemaakt en inderdaad dat groen maakt het net even wat frisser.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ja dat klopt, de hamster en de mol zijn erg populair. Jij hebt er ook een mooie kaart mee gemaakt, en ook de leeftijd is erg gaaf.bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen