Privacy verklaring

Privacy verklaring

vrijdag 16 oktober 2020

2 Sisters on the blog challenge #43

 


Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge bij 2 Sisters on the blog.
De challenge is daar een bingo. Ik heb gekozen voor label-cijfer-blauw.
Ik heb altijd wat moeite om labels leuk op een kaartje te plaatsen maar zo op de
achtergrond vind ik het wel mooi staan.

Mijn kaartje lijkt een beetje op mijn kerstkaart van gisteren. Ik heb hetzelfde
papier gebruikt van Marianne Design, Frozen Winter. Ik heb ook weer de leuke
sneeuwpoppen van Eline gebruikt. De tekststempel is van Joy Crafts.

Groetjes en alvast een fijn weekend,
Trudy

17 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje Trudy met het sneeuwpop koppel.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Trudy,

    Wat is deze gaaf en hieronder staat ook al zo'n prachtige kerstkaart!

    De Boet is een groot tuin centrum in Hoogwoud wat rond deze tijd helemaal
    in kerstsfeer is.

    Goed weekend en pas goed op jezelf!

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Je label heb je mooi verstopt op je kaart, hij past mooi in het geheel.
    Wat zijn de sneeuwpoppen ook leuk, misschien moet ik toch ook nog maar naar de winkel ....
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje! Zo lief met die 2 sneeuwpopjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Trudy! Je hebt het label heel leuk verwerkt op je kaart, en de sneeuwpoppen zijn ook al zo leuk, en mooi ingekleurd! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gezellig kaartje
    Dat van gisteren was ook alzo mooi
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk winterkaartje heb je gemaakt, schattig met die twee sneeuwpopjes!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig dit winterse kaartje Trudy.. met weer van die leuke sneeuwpoppen erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk! Ik dacht inderdaad eerst even dat ik hem al gezien had..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig dit kaartje, een leuke winterse kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met de leuke sneeuwpopjes, leuk met het label op de achtergrond
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje is dit geworden! Erg leuk met deze kleurtjes en die sneeuwpopjes erbij. Ik ben je gaan volgen om ook je andere creaties te zien, ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En toch is hij heel anders dan die vorige Trudy. Ik vind hem geweldig.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje met een keer een ander rijtje die we niet zo vaak zien!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes CAroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart Trudy.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is ook erg leuk Trudy. Ik zag dat je kaart van hieronder een top plekje heeft gekregen... gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtig kaartje met de schattige sneeuwpopjes erop leuk met dat label en de cirkels die ga ik onthouden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen