Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 7 oktober 2020

Cheerful Sketches Challenge Blog Oktober

 


 


Vandaag mag ik  gastdesigner zijn op het Cheerful Sketches Challenge Blog voor de challenge
van oktober. Altijd leuk als je gastdesigner mag zijn. De sketch staat onder mijn kaartje.

Ik heb een lekker vrolijk verjaardagskaartje gemaakt met papier van Sunny Studio en de
leuke panda is van Marianne Design. De tekststempel is van Craft Emotions.

Groetjes en nog een gezellige dag,
Trudy

7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk en feestelijk kaartje maakte je Trudy, heb je heel leuk gedaan.
    Een fijne woensdag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk en feestelijk verjaardagskaartje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk is ie zéker Trudy, een enige gastdesignerbijdrage!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super vrolijk en feestelijke kaart is dit geworden Trudy! Wat leuk dat je GD mocht zijn. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijkerd hij spat van het scherm......
    Leuk om deze verjaardag kaart te mogen ontvangen.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word al vrolijk als ik het leuk koppie van de Panda beer zie! Mooie kaart Trudy altijd leuk om GT
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaart met de panda.
    Fijn dat je gastdesigner mocht zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen