Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 5 oktober 2020

Marianne Design Challenge 256

 


Op het Marianne Design Challenge Blog vragen ze dit keer om een herfstkaartje.
Ik heb een herfstkaartje gemaakt met de schattige eekhoorn van Eline.
Het regent en waait hier de hele dag al dus de herfst is echt begonnen.

Voor mijn kaartje heb ik de volgende materialen van Marianne Design gebruikt:

-  Papier Pretty Papers Bloc Autumn Whispers PB7059
-  Eekhoorn COL1410
-  Ovaal CR1467
-  Blaadjes COL1489
-  Pompoen COL1472

Groetjes en nog een gezellige dag,
Trudy

25 opmerkingen:

  1. wat een lieverd Trudy, echt herfst op je kaart...de blaadjes vliegen in het rond..
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Trudy.
    Leuk dat je mee doet met onze "herfst challenge".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aw schattig Trudy hij is ook zo lief! Gisteren voor het eerst in 2 jaar een jonge mooie rode eekhoorn in de tuin, hij was alles eens goed aan het bekijken. Van mij mag hij blijven.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je herfstkaart is super met dat leuke eekhoorntje, hij heeft het echt naar zijn zin tussen de vallende bladeren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel erg mooie herfstkaart heb je gemaakt Trudy. leuk dit eekhoorntje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige herfstkaart Trudy.
    Mooie herfstkleuren.
    Het eekhoorntje is zo leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke herfstkaart met die schattige eekhoorn Trudy. Het was inderdaad een donkere natte dag, wel lekker knutselweer hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie herfstkaart met de vallende bladeren en de leuke eekhoorn
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel schattig!
    1 van mijn favoriete diertjes:)
    Hier nu ook regen en bald dat regent, hahaha.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi herfstkaartje heb je gemaakt Trudy... het lieve eekhoorntje is al eikeltjes aan het verzamelen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sjonge wat een mooie weer Trudy. Een echt herfstig kaartje,leuk!
    Misschien ben je nu weer wel volger bij mij, ik had er aantal “ontvolgd” omdat hier geen foto’s bij stonden en ik dacht dat het geen echt bloggers zijn, die heb ik nu weer toegevoegd dus misschien zit jij er wel tussen? Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterend herfstkaartje heb je gemaakt Trudy!
    de eekhoorn is echt leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi herfstkaartje met de leuke eekhoorn. Hij is zo gaaf. Toen ik hem pas weer gebruikte vroeg ik me echt af waarom ik hem zo weinig heb gebruikt. Dus die ga je bij mij ook nog wel zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke herfstkaart heb je gemaakt, mooi met het nieuwe designpapier van MD.
    Het geeft zo'n mooie herfstsfeer met de eekhoorn.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Trudy! Heel leuk het eekhoorntje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie herfstkaart, leuk met de eekhoorn en de vallende blaadjes. De eekhoorn is ook schattig hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart, het nieuwe papier is leuk he.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige herfstkaart heb je gemaakt Trudy met de leuke eekhoorn!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kaart Trudy
    Gezellig dat je meedoet met onze herfstchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie herfstkaart Trudy, leuk met het eekhoorntje,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie herfstkaart met de schattige eekhoorn.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi kaartje
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig herfstkaartje!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen