Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 30 maart 2021

Dutch Card Lovers challenge #344

 

 

Bij  Dutch Card Lovers is de nieuwe challenge een boekenlegger maken.
Omdat ik eigenlijk meer lees dan knutsel leek een boekenlegger me wel handig.

Ik heb mijn boekenlegger gemaakt naar aanleiding van het boek Ik mis je van Gillian King.
Ik vond het zelf een erg mooi boek maar mijn dochter vond het tegenvallen omdat ze vond
dat de hoofdpersoon nogal vaak wat domme beslissingen nam.

Het boek speelt zich voornamelijk af in Wassenaar en af en toe gaat de hoofdpersoon op
de fiets ergens naar toe. Echt Hollands dus!
Het boek bevat een paar heftige thema's maar je hebt je zakdoeken niet nodig en af en toe
is het ook nog een romantisch boek!

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy


24 opmerkingen:

  1. Wat heb je jezelf goed laten inspireren door het boek Trudy, echt een fantastisch mooie kaart.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met als inspiratiebron het boek.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf om een boekenlegger te maken aan de hand van het boek dat je aan het lezen bent!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzonder wat je hebt gemaakt Trudy, wat een uitdaging hè? super leuk en tof gedaan!!! fijne avond verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke boekenlegger heb je gemaakt. Leuke inspiratie van dit boek. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je je hebt laten inspireren door het boek dat je aan het lezen was. Moest wel lachen om je dochters reactie. Het daagt me uit om het ook te gaan lezen. Gaaf gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jee wat ontzettend leuk! Handig dat je en een rijtje huisjes en een fiets hebt! Echt heel gaaf.
    Ik lees op dit moment: Het kan niet altijd kaviaar zijn... wat moet ik daar nu van maken?
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Trudy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf hoor deze boekenlegger...wat een geluk dat je de huisjes in huis had...heel leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke boekenlegger en leuk dat je geïnspireerd werd door je boek! Leuk gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk is je boekenlegger toch fijn als je geïnspireerd word door het boek wat je leest.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat boek heb ik ook pas gelezen, wat heb je de omslag mooi gelift op je boekenlegger
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi wat een prachtige boekenlegger heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie boekenlegger. Leuk dat je je hebt laten inspireren door dat boek. Ga binnenkort aan dat boek beginnen ben benieuwd. Gauw mijn boek waar ik nu mee bezig ben uitlezen. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow! Je hebt je echt laten inspireren door het boek. Ik vind hem prachtig. Ik lees graag thrillers, historische romans of op waarheid gebasseerde boeken.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie boekenlegger leuk hoe je het boek hebt gebruikt als inspiratie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke boekenlegger heb je gemaakt Trudy!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave boekenlegger, Trudy. En echt perfect bij het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke boekenlegger
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk hoe je de boekenlegger hebt afgestemd op het boek.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een supergave boekenlegger en helemaal goed bij het boek, past er perfect bij! dank je wel voor het meedoen met DCL, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig leuke boekenlegger Trudy! Hij past inderdaad helemaal bij het boek dat je uitkoos. Ik heb deze als luisterboek geluisterd (tijdens het knutselen..) en vond het ook een mooi boek met onverwachte wendingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is meteen goed te zien waar je de inspiratie vandaan hebt gehaald! Echt heel leuk gedaan en een mooie boekenlegger is het geworden. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow echt een gave boekenlegger zeg duidelijk te zien op welk boek hij slaat. Mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen