Privacy verklaring

Privacy verklaring

zaterdag 20 maart 2021

Dutch Card Lovers Challenge #343

 


Bij Dutch Card Lovers vragen ze bij de nieuwe challenge om een kaartje met een kader
en daarin een tekst.
Nu weet ik niet of mijn kaartje daar helemaal aan voldoet maar dat hoor ik dan wel.
Ik zag allemaal mooie bloemenkaartjes als voorbeeld maar aangezien ik niet zo goed
ben met bloemen heb ik voor poezen gekozen!

De poezen en ook het papier, Crafty Patterns zijn van Marianne Design.
Met dit kaartje maak ik vast een kattenliefhebber erg blij!

Groetjes en nog een fijn weekend,
Trudy

28 opmerkingen:

  1. Het is een kader met tekst, dus voldoet het aan de opdracht :) Leuk dat je de katjes eroverheen laat hangen, echt een schattige kaartje Trudy! Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een koddige katjes op deze kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan, heel knap!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi wat een enige kaart met de poezen en de dames hebben het goed gekeurd Trudy dus missie geslaagd!
    Ik vind het ook lastig met bloemen om een kader en maskeren en zo, en kom er ook niet aan toe ben druk bezig met verjaardags-kaartjes maken en werken natuurlijk. Fijn weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart weer Trudy.
    Zo leuk om te zien hoe de poesjes over de balk met tekst heen gluren.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een tof idee zeg! Heel erg leuk. Bij mij kun je morgen een ondeugend poesje zien..zo leuk deze stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien ben je niet goed in bloemen, maar je bent des te beter in dieren. Wat een enige kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk is deze kaart.
    Leuk bedacht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart met de poezen! Prachtig!

    Fijn weekend en tot de volgende kaart

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met dit GEINIGE kaartje zul je echt wel iemand blij maken Trudy.
    ALs die poesjes maar blijven "hangen" ;).
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd Trudy, knap uitgevoerd hoor en weer zo supernetjes,schitttend.
    Fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kart Trudy....leuk gedaan met de diertjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart met die bengelende poesjes! Ze houden elkaar mooi in evenwicht.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee om zo de challenge te volgen, schattig met de leuke poesjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart! Grappig zoals de katjes aan/over het kader hangen, goed bedacht!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de katjes.
    Ze hangen wel erg lekker ....
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit en lief kaartje, schattige poesjes, fijne zoondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke kaart. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit vind ik nu een heel erg mooi kaartje. Niet alleen omdat mijn favoriete dieren erop staan.
    Erg leuk gedaan. Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oooh ik vind hem geweldig ik heb de challenge ook gezien en ook aan zo iets gedacht maar ik weet net als jij niet of het zo de bedoeling is dus nog maar even puzzelen maar wat hangen ze daar schattig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zooo LEUK deze hangende katjes, hoop dat ze het volhouden tot het eind van de week 😉.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig kaartje,die poesjes zijn erg leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohh wat heb jij dit goed bedacht Trudy, super leuke kaart!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje en origineel bedacht! Heel leuk gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. My gosh what an adorable card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart deze bengelende poezen. De materialen weer erg leuk gecombineerd.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen