Privacy verklaring

Privacy verklaring

woensdag 24 maart 2021

Marianne Design Challenge #268

 



Dit kaartje is voor de challenge van Marianne Design Challenge Blog.
De challenge is dit keer bovenstaande leuke sketch.

De gebruikte materialen van Marianne Design zijn:
- Toekan COL1457
- Tekststempel CS0987
- Papier Boho Summer PK9148
- Papier Crafty Patterns PB7054

Mijn vader is volgende maand jarig en dan krijgt hij dit kaartje. 
Hij woont 5 minuutjes bij Vogelpark Avifauna vandaan dus hij vindt deze Toekan
vast wel leuk denk ik!

Groetjes en nog een leuke dag,
Trudy

27 opmerkingen:

  1. Écht leuk dit kaartje met Toekan voor paps , hier is hij
    vast en zekers blij mee verrast op z'n verjaardag straks .....
    Fîjne avondgroetjes v Epie...doeghh

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je eigen draai aan de schets gegeven met de tak en die leuke toekan vind je vader vast leuk!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je volgens de schets gemaakt. Leuk met deze vogel. De materialen erg leuk gecombineerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel erg leuk! Ik denk zomaar dat er voor deze challenge nog veel meer diertjes in de cirkel terecht zullen komen...
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ,Trudy wat een mooie kaart voor je jarige vader.
    Leuk gedaan met de Toekan .
    Groetjes ,Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt met de toekan op de sketch. Je Vader zal hem vast heel geslaagd vinden. In Avifauna ben ik als kind ook eens geweest, lang, lang geleden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart! En helemaal toepasselijk voor je vader. Hopelijk mag hij ook gauw weer de gevederde variant bewonderen :) groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je voor je vader gemaakt. Mooi toepasselijk zo met de toekan.
    Wat leuk dat hij er zo dichtbij woont, dan gaat hij er vast ook regelmatig naar toe.
    Ik vind het een heel mooi park.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb jij ervan gemaakt Trudy.
    Ik ben er gisteren mee bezig geweest.....komt maandag op mijn blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuke kaart voor je vader, Trudy. Ik zou hem zo na kunnen maken, want ik heb er alles voor in huis. Je vader woont daar dan erg mooi (al heeft hij er nu niet veel aan).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje heb je gemaakt voor je vader
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een gave kaart voor je vader gemaakt met de leuke sketch en de toekan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is hij leuk je kaart, de Toekan steelt de show op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Trudy, ik vind deze ontzettend mooi met de knappe toekan en deze gaat je vader zeker weten waarderen!
    Je bent echt heel goed geworden in scrapkaarten maken trudy! Lieve groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Trudy. Zal je vader wel mooi vinden denk ik ook.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze sketchchallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie toekan kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD
    als je een kijkje wilt nemen op mijn blog
    zou ik het leuk vinden als je ook een reactie plaatst
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de sketch!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke jungle kaart!
    Groetjes Atelier Jolena

    https://atelierjolena.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig deze kaart voor je vader zal hij vast kunnen waarderen!
    Bedankt voor het meedoen met onze “sketch” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig mooie kaart voor je vader!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supergave kaart voor je vader, mooi zomers en wat leuk is de Toekan! Vlakbij Avifauna, leuk. Ik ben er vorig jaar zomer met dochter en kleindochter geweest. Van harte gefeliciteerd alvast trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke verjaardagskaart heb je gemaakt voor je vader met de sketch Trudy,
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, de kleuren passen heel mooi bij elkaar! Je vader is er vast blij mee. Ook je andere kaartjes vind ik erg leuk, ik ben je gaan volgen! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Toppie kaartje geworden.
    Leuk dat je weer mee doet met onze challenge "sketch".
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super gave kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen