Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 22 maart 2022

Dutch Card Lovers challenge #357

 


Dit kaartje is voor de challenge van  Dutch Card Lovers. Marjan wil graag een kaartje met
iets wat te maken heeft met de zee of het strand.

Ik zat net nog lekker in deze strandstoel maar nu ben ik even gaan zwemmen en mijn
drankje staat vast klaar!

Het plaatje, de strandstoel en de kokmeeuwen zijn van Marianne Design en de slippers,
zonnebril, parasol en drankje komen bij de Action vandaan. Het schudmateriaal is van de
Big Bazar.

Groetjes en nog een gezellige dag,
Trudy

20 opmerkingen:

  1. Haha, ga niet op je zonnebril zitten zo 😆
    Een heel leuke kaart. Het rood en geel geven de kaart pit, heel goed gekozen. Het plaatje en het schudgedeelte achter de strandstoel zorgen voor mooie diepte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf tafereeltje heb je hier gemaakt, Trudy. Als ik in die stoel ga zitten, heb ik een prachtig uitzicht. Gezellig met die krijsende meeuwen om me heen, drankje erbij. Mij hoor je niet meer!
    Supertoffe kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, nu is het goed toeven in de strandstoel! Maar nu al een duik in zee; Brrrr! Je hebt wel een supergaaf strandtafereel gemaakt met deze leuke items!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het strand tafereeltje, jij bent er klaar voor zo te zien met je luie strandstoel cocktail luisterend naar het ruisen van de golven en de krijsende zeemeeuwen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk strandtafereel heb je gemaakt, leuk het plaatje met schudgedeelte en wat gaaf met al die stansjes erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk zomers kaartje
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Of ik weer aan het strand zit, hihi Onwijs gezellige kaart Trudy en wat toch heerlijk om naar de zee te kijken zo maar je was volgens mij snel uit het water want de zee is nog zo KOUD!! Top kaart!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof kaartje als of je op het strand ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke strandkaart Trudy.
    Leuke details.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan Trudy…supersfeertje heb je gecreëerd!
    Fijne avond, groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superkaart n.a.v. onze DCL challenge, dat doorkijkje vooral vind ik echt gaaf. Door de stoel en de meeuwen krijgt het echt diepte, alsof je in de verte kijkt. Fijn dat je meedoet met DCL, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een superleuk strand tafereeltje . Erg leuk gemaakt. . Het water lijkt me nog erg koud…. Lekker in de stoel kon denk ik wel op het strand. Heb vanmiddag heerlijk in de tuin zitten te borduren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaart.
    Leuk dat schudgedeelte.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk! En leuk dat je er een schudkaart van hebt gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie schudkaart, mooie details en papiertjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh je hebt een heerlijk plekje uitgezocht om te zitten! Lekker genieten van het uitzicht op de vuurtoren met het gekrijs van de meeuwen op de achtergrond. Heel leuk kaartje! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel erg leuk kaartje zo, mooi tafereeltje. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik krijg spontaan zijn in een dagje strand! Heel leuk gedaan. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! Yvonne - The Creative Teacup 🌺☕

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige strand tafereel Trudy! Leuk dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen