Privacy verklaring

Privacy verklaring

zaterdag 12 maart 2022

Liftchallenge #168



Dit kaartje is voor de  Liftchallenge. Marjan wil graag een Inside Tunnel Card.
Ik had daar echt nog nooit van gehoord en eigenlijk ben ik meer van de simpele kaarten
maar omdat ik de voorbeelden zo mooi vond heb ik een poging gewaagd.

Nadat ik tien keer het filmpje heb bekeken is dit het uiteindelijke resultaat en het is best
goed gelukt vind ik zelf! Alleen de soort van vouw links op de voorkant zag ik niet op de
voorbeelden in het filmpje. Die vouw ontstond toen ik de kaart dubel ging vouwen om in
een envelop te stoppen.

Groetjes en nog een fijn weekend,
Trudy

21 opmerkingen:

  1. Jij bent niet de enige die daar nog nooit van gehoord heeft, maar je kaart ziet er supergaaf uit! Knap gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het wel maar ben niet zo van speciale modelletjes omdat ik er véél moeite mee heb maar wat is het jou super goed gelukt Trudy, een heerlijke lentekaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...dat ziet er super leuk uit, Trudy. Knap gedaan en goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat is het een mooi kaartje geworden leuk met de eend en de bijtjes, ik heb ook naar het filmpje zitten kijken maar ik kom niet uit de maten van de voorkant kaart het midden gedeelte is me wel duidelijk hoe ik het moet maken kun je me misschien helpen aan de maten van de kaart in cm??
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan met die schattige buitjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt ik heb het filmpje ook al tig keer gekeken maar kom ook niet uit de maten van de inches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw hij is supergaaf geworden Trudy. Wat knap als je dit nog nooit gedaan hebt, ik heb er ook nog nooit een gemaakt hoor, lijkt me moeilijk. Ik denk dat je die zijflap wat langer moet laten en dan twee keer moet rillen net als bij een doosje zodat je zijkant de dikte van de kaart heeft. Maar echt, petje af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je kaartje schattig en mooi geworden,Trudy! Superleuk, vrolijk en lenteachtig met die kleine bijtjes die gezellig aan de binnenkant en buitenkant zoemen! Heel leuk dat je de uitdaging aanging en meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is deze lift leuk gedaan Trudy…helemaal leuk!
    Ik ben ook met eentje bezig…lastig dat het filmpje inches geeft, ik ben verder gaan zoeken in cm…best nog een uitdaging maar het zal goed komen.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke liftkaart Trudy.
    Zo leuk gemaakt de bijtjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een superleuke lift gemaakt, mooie binnenkant, het lijkt me heel erg moeilijk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een hele mooie kaart geworden. Leuk model. En wat zijn de bijtjes toch leuk. .Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige uitvoering van jouw tunnelkaart, Trudy. Heel knap gedaan (ik vond het wel een ingewikkeld patroon waar je echt even voor moet gaan zitten). Complimenten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk geworden, goed gelukt! Heel gezellig aangekleed 9ok met de bloemetjes en de bijtjes en natuurlijk ook het lieve eendje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leukerd deze kaart!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is prachtig geworden Trudy! Heel erg leuk met die vrolijke bijtjes. Dankjewel voor het meedoen met de lift challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ben ik weer, dank je wel voor het doorgeven van de maten na nog alles een paar keer te hebben bekeken en met hulp van mijn man die een omrekenlijstje in exel heeft gemaakt voor me is het gelukt morgen komt ie op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hou van dit soort aparte kaartjes, inderdaad even werk maar het resultaat mag er zijn. Je hebt er een erg gezellige kaart van gemaakt met de bijtjes. De ontvanger zal er blij van worden!
    Groetjes, Gerjon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw ! Superleuk met die bijtjes. Je tunnelkaartje heel mooi opgebouwd in de verschillende laagjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Even puzzelen in het begin, dat had ik ook, maar als het dan klaar is, word je best wel blij toch? Heel erg leuk deze uitwerking met de bijtjes.
    Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen