Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 17 maart 2022

Marianne Design challenge #290 en 52 WTC week 11

 


Dit kaartje is voor de challenge van Marianne Design. Henriet wil graag een kaartje met huisjes.
Mijn kaartje is ook voor week 11 van 52 weeks to Christmas.

Mocht meneer Hamster het koud krijgen dan kan hij kiezen uit een blokhut en twee huisjes!

De volgende materialen van Marianne Design heb ik gebruikt:
- COL 1503 Huisjes
- COL 1438 Sjaal
- COl 1489 Hamster
- LR 0441 Blokhut
- PB 7062 Papier Sparkling Snow
- MM 1631 Tekststempel

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

32 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, de hamster is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart met de hamster Trudy.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kerstkaart met de hamster Trudy mooie achtergrond, ook je voor gaande kaarten zijn heel mooi, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar zal de hamster in gaan slapen, haha De keuze is reuze en heel mooi gedaan Trudy!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met de hamster en twee huisjes en blokhut. IK denk dat hij lekker in de blokhut gaat... Je hebt de kaart erg mooi gemaakt zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige huisjes op je mooie kerstkaart Trudy, het lijkt wel een vakantiepark. Als ik de hamster was dan koos ik voor de blokhut, die ziet er zo knus uit hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, je kaart is geweldig leuk met die hamster tussen de huisjes! Haha, zo grappig al die reacties!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de schattige hamster, ik hoop dat ie kan kiezen waar ie in wil wonen, en wat je zei mijn kaart van vandaag gaat me zeker beter af, maar ben best trots dat het is gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, die is leuk met die vrolijke hamster en gezellige huisjes. Mooie kleurcombinatie heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Trudy, mooi tafereeltje heb je gemaakt.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart in de winter Trudy , leuk kleurtjes
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als ik hamster was dook ik snel één van de huisjes in, met zijn blote voeten in de sneeuw!!
    WAt een super leuke kaart weer Trudy..
    Gezellig dat je vandaag weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaart! Hij staat in een mooi tafereel, een soort vakantiepark in de sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow.....wat een schitterende kaart heb je gemaakt Trudy!
    Zo leuk gedaan in deze kleuren....heel mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een luxe voor mijnheer Hamster dat ie uit 2 soorten huizen kan kiezen. Supergave kaart Trudy!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart.Mooie kleuren heb je gebruikt. Groetjes, mGerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat een supergave kaart maakte je, heel leuk gedaan. Meneer Hamster kan tevreden zijn. Je kaart voor de liftchallenge is ook al zo mooi, wat leuk met die bijtjes. Zo'n verrassing als je de kaart opent.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart Trudy met de lieve hamster erbij!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk mijnheer Hamster heeft de keuze waar hij naar toe wil gaan, ik denk dat hij nog een tijdje buiten blijft, hij heeft het lekker warm zo te zien. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat zijn huisjes genoeg dacht ik zo Trudy. Prachtige kaart met meneertje Hamster.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou het wel weten! Ik zou de blokhut kiezen, lekker dichtbij. Je kaart is enorm leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Trudy, ik heb even je mooie kaarten teruggekeken, wat maak je toch prachtige kaarten…tot in de details afgewerkt,prachtig. Lieve groetjes en alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel erg mooi kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet met onze "huis of huisjes" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een snoezig kerstkaartje Trudy! Ik denk niet dat die hamster het koud gaat krijgen met zijn dikke sjaal..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuke kerstkaart Trudy, leuk tafereeltje,
    bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wauw ! wat een mooie kleuren combinatie ! Hele leuke kaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hele mooie kaart
    leuk dat je meedoet aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Meneer hamster boft maar dat hij kan kiezen waar hij heen gaat. Leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen met 'mijn' huisjes challenge.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart Trudy!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik denk dat meneer hamster kiest voor 1 van de huisjes achterin, die hebben een schoorsteen en dus waarschijnlijk is open haard of kachel 😉 leuk gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de “huisje(s) op de kaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen