Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 1 februari 2024

52 Weeks to Christmas challenge januari

 


Dit kaartje is voor de januari challenge van 52 weeks to Christmas. Miranda heeft een 
leuke challenge bedacht namelijk een kaartje met 1 of meer dieren uit het kerstverhaal.

Op mijn kaartje zijn de ezel en het schaapje op weg naar de kerststal en ze zijn ruim op tijd
want er is alleen nog maar een vogeltje gearriveerd!

Meestal stuur ik naar gelovige mensen een sneeuwlandschap maar kan ik dit soort kaartjes
ook sturen? Wat vinden jullie?

Alle materialen van mijn kaartje zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een gezellige donderdag,
Trudy

26 opmerkingen:

  1. grappig en leuk kaartje heb je gemaakt
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie Trudy! Ik vind van wel, juist wel,dit is toch het ultieme kerstgeschenk….xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *ik bedoelde kerstgevoel maar kerstgeschenk past ook wel hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trudy, ik vind hem heel erg leuk! Dieren voelen vaak aan als er iets te gebeuren staat, toch?
    Ik denk dat je deze zeker naar gelovige mensen kunt sturen. Hangt ervan af wat je er achterop schrijft en misschien ook wel hoe strenggelovig men is. Of juist wel aan die mensen. Er zijn er die geen afbeelding van Jezus op een kaart willen....Dus eigenlijk heb je niet veel aan mijn antwoord🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart met de diertjes. Mooi dp erop. Je hebt de kaart weer superleuk gemaakt. Waarom zou je dit niet naar gelovige mensen kunnen sturen.? Toch vrij neutraal met deze dieren… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een superleuke moderne kaart van gemaakt met het schaapje en de ezel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kerstkaart Trudy .
    Leuk tafereeltje
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaart, Trudy! Die diertjes zijn zo vrolijk, op weg naar de stal. En leuk dat er al een vogeltje zit.
    Ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe gelovig de mensen zijn die je een kerstkaart stuurt...er zijn beslist gelovige mensen die dit kunnen waarderen, maar vast ook strenger gelovige mensen die dan liever een sneeuwlandschap krijgen...
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enige kaart heb je gemaakt rond het kerstverhaal, Trudy. Volgens mij kan je zo'n kaart altijd naar iedereen sturen. Anders stuur je hem maar naar mij....lol.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk tafereel !!!!
    groeten Ineke\DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben het eens met Margreet haha maar dan naar mij! 🤣
    Mooi neutraal kaartje hoor!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He Trudy, wat een mooi tafereeltje. Ik vind dat je zo'n mooie kaart naar iedereen kunt sturen, mooie kleuren en het geeft een stukje weer waar kerst om begonnen is. En anders heb je mijn adres hè, hihi.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een schattig kaartje heb je gemaakt.
    wel of niet naar gelovige mensen.. ik sluit me aan bij Gerjanne.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kaart met leuk tafereeltje. De kaart kan naar iedereen vind ik. Er zijn al gegadigden genoeg zie ik hierboven en ik zou het ook leuk vinden om zo'n kaart in de bus te krijgen, hihi...
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een onwijs leuk kaartje met de dieren uit het kerstverhaal. Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC!

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat vroeg ik me ook af, wie stuur ik nou zo'n kaart met al die diertjes er op? daar moet ik nog eens over denken.. Ik vind de jouwe echt heel mooi, leuk met de stal erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk dit schattige tafereel met de stal en de diertjes! Mooie kaart die je mijns inziens behalve naar gelovige mensen ook naar iedereen kunt sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij kun je zo'n leuke kaart gewoon naar iedereen sturen en anders stuur je hem maar naar mij. Ik vind het super schattig!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart heel mooi tafereeltje. Volgens mij kan je die ook naar iedereen sturen altijd leuk zo ene kaart ontvangen.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een heel leuke kaart, heel vrolijk. Ik denk dat je het zeker aan gelovige mensen kunt sturen, waarom niet? Ze hebben niet eens een kerstmuts op (dat zou bij sommigen nog een antipathie op kunnen roepen) en ook gelovige mensen houden van vrolijkheid en grappige kaarten. De meesten dan hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig tafereeltje heb je op je kaart gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel leuk kaartje en deze kan je naar iedereen toesturen hoor! Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje heb je gemaakt Trudy voor de januari Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen