Privacy verklaring

Privacy verklaring

maandag 19 februari 2024

Een laat Valentijnskaartje!

 


Dit kaartje is eigenlijk veel te laat voor Valentijnsdag maar kan nog wel mee doen bij
het 4-Season Challenge Blog  want daar vragen ze een kaartje met XOXO erop.
Het kaartje kan ook mee doen bij Dutch Card Lovers want daar vragen ze een Valentijnskaartje!

Omdat het kaartje een Geometrische vorm bevat namelijk de hartjes kan het ook nog mee
doen bij  Knutsels en Kadootjes.

Mijn man zag het kaartje staan en vroeg wat XOXO betekende, kaartje gaat naar mijn zus en
zij begrijpt vast wel dat ik haar Veel Liefs toewens!

Groetjes en nog een gezellige dag,
Trudy

20 opmerkingen:

  1. Ik wist in de 1e instantie ook niet wat XOXO betekende maar weet nu: x=kus o=omhelzing…nooit geweten! Je kaartje is hartstikke leuk Trudy met duidelijke kussen en omhelzingen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook enig hoor…lekker vrolijk papier heb je gekozen!
    Ik kon net nog droog naar de Jumbo maar tis alweer donker! 😩 Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig valentijn kaartje , heel leuk. Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke lieve kaart voor je zus. Ik begrijp dat je man het niet wist… want hier is het net zo…. Maar we weten het nu… je zus zal vast blij met deze kaart zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief vrolijk kaartje, erg leuk met dit stempeltje en de vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke valentijnskaart Trudy.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige Valentijnskaart Trudy!
    Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is zeker heel leuk! En niet alleen het hartjes is geometrisch. Ik zie ook vierkantjes ;-)
    Dank je wel dat je meedoet bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke Valentijnskaart heb je gemaakt, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het leuke dp en het schattige muisje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van deze leuke en kleurrijke kaart word je helemaal blij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, vrolijke kaart.
    Die mannen toch.....haha...je zus snapt het vast wel.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd, Trudy, je zus zal het ook vinden! Erg leuk muisje en met dat hart en het leuke papier en de grote tekst een mooi combi! Fijn dat je meedoet met DCL.
    Ik krijg ook weleens een vraag als ik XOXO gebruik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. idd een leukerd. Grappig dat muisje in de envelop. :) Een geslaagde kaart. Je zus zal er blij mee zijn. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje met dat muisje er in verstopt. Ik moet altijd lachen om mezelf als ik dat zeg, vorig jaar hadden we met regelmaat een muis in hui en dan word ik echt hysterisch, niet dat ik er bang van ben maar ik vind dat zo vies!! Maar op papier zijn ze schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super schattig, ik weet zeker dat je zus er blij mee was! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel lief en mooi kaartje Trudy. Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaartje is heel tof, lief!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze XOXO-challenge op het 4 Season blog en onze geometrische uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen