Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 29 februari 2024

Kerstkaart week 9

 


Vandaag weer een kerstkaartje voor 52 weeks to Christmas, week 9 alweer!

Ook ik heb de leuke postzegelstans van Waffle Flower aangeschaft! Ik zag een heleboel
voorbeelden op internet voorbij komen waarop de vakjes allemaal ingevuld waren maar
ik vond het wel leuk om er een tafereeltje op te maken!
De stans is best duur dus ik ga jullie er waarschijnlijk nog vaak mee vervelen!

De hertjes, het papier en de tekst zijn allemaal van Marianne Design.

Groetjes en nog een gezellige donderdag,
Trudy

29 opmerkingen:

  1. Een heel lieflijk kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wowie wat een prachtige kaart met die schattige hertjes op deze stans,
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze stans kan nooit vervelen,ik zag er al vele kaarten mee en allemaal erg mooi en anders…. dus houd je vooral niet in Trudy! Je 1e kaart is al zo mooi en schattig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de postzegel stans wat issie leuk he je hebt er een leuk tafereeltje op gemaakt met de schattige hertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk, zoveel mogelijkheden met deze stans, veel plezier er mee.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuk tafereeltje op deze leuke stans. Ik heb hem ook en ben van plan er vandaag of morgen ook weer mee aan de slag te gaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt heel mooi je stans en leuk opgemaakt tot kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij kunt ons nooit vervelen hoor Trudy, met wat dan ook...
    Is ook een mooie stans , je ziet inderdaad heel veel voorbeelden, maar zoiets als deze leukerd heb ik nog niet gezien, schattig dit lieve tafereeltje,
    Gezellig dag, leuk dat je er vandaag weer bent.
    Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige kaart met deze mooie stans gemaakt. Jou kaarten vervelen niet…. Dit is ook een leuk idee met de hertjes ervoor. Mooi met het roze dp. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wwaauw wat n mooie kerstkaart joh helemaal TOP
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie manier om die gave stans te gebruiken (de prijs houdt mij ook tegen om hem aan te schaffen).
    Maar door jouw manier van gebruiken ga ik nog harder twijfelen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook jij hebt een schattige kaart gemaakt met de hertjes. Inderdaad ook heel erg leuk om de postzegelstans op deze manier te versieren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart met de lieve hertjes. Mooie stans is dit en die zal niet makkelijk vervelen hoor!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatjes op je kaart, een heel lief kaartje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op deze manier ook erg mooi Trudy en als achtergrond prachtig voor de twee schattige hertjes! De kleine toevoegingen maken het echt af.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een mooie kerstkaart gemaakt met deze leuke stans ( ik heb deze ook nog niet gebruikt)..
    leuk om er een tafereeltje op te maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is ook een leuke kaart geworden op deze manier! Je kunt veel kanten op met deze stans! Ik vind hem super! Heb hem nog niet maar ik denk er over na! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, de postzegelstans is wel heel erg leuk.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje heb je gemaakt met deze mooie stans en vervelen doet hij niet gauw hoor. Mooi met de schattige hertjes erbij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ach, wat een lieve kaart, heel mooie kleurencombinatie ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart. Je hebt er een mooie stans voor gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat een mooie kaart en kom maar op met al de kaarten van deze leuke mal
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou, jouw mooie (kerst)kaarten zullen mij nooit vervelen Trudy. Dit heb je ook weer heel mooi gemaakt, zo lief die hertjes tegen de "postzegel " achtergrond.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou jouw mooie (kerst)kaarten gaan mij nooit vervelen Trudy. Deze kaart is ook weer zo mooi gemaakt. Zo lief die hertjes tegen de postzegel achtergrond.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha, gezellig, ook de postzegelstans! En weer nieuwe inspiratie voor mij, want dit is ook een leuke toepassing, Trudy! Mooie achtergrond en leuk die hertjes zo.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk Trudy! Ik moet bekennen dat ik hem in november gekregen heb en dat hij nog op mijn tafel ligt! Wat erg he? Ik ga er morgen mee ean de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Trudy,
    Wat een schattige kerstkaart is dat! Mooi tafereeltje...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb nooit de tijd om op donderdag te reageren maar zie wel het één en ander voorbij komen
    en jij maak altijd iets aparts en ziet er altijd mooi en verzorgd uit!
    fijn weekend Trudy,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen