Privacy verklaring

Privacy verklaring

donderdag 17 juni 2021

52 weeks to Christmas..... week 24

 


Vandaag weer een kerstkaartje voor 52 weeks to Christmas. Ik heb mevrouw Muis
nog maar eens een kerstdiner laten maken en dit keer heb ik van de houtkachel een
oven gemaakt dus ik hoop dat het lekker smaakt!

Dit kerstkaartje geeft helaas weinig verkoeling op zo'n warme dag als vandaag!

Het papier is van Noor Design en de stansen zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een leuke donderdag,
Trudy

19 opmerkingen:

  1. Hoi wat een super lief kerstkaartje.
    Zo leuk die muizen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart met muis en de kachel! Ik krijg het er inderdaad warmer van, hihi...
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke kaart gemaakt met Mevr. Muis in de keuken! Ze zal vast wat lekkers op tafel toveren met kerst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de muis ze is er maar druk mee je kan niet vroeg genoeg beginnen met bakken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er lekker uit, mevrouw Muis. Geef maar een seintje als het klaar is.
    Fantastisch leuke kaart Trudy!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaart weer een plaatje Trudy, mooi zoals je alles gecombineerd hebt en de kleuren zijn ook zo mooi op elkaar afgestemd vind ik. Het is geen weer om bij het warme fornuis te staan, doe mij maar een salade mevrouw Muis hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed plan om er een oven van te maken, Mevr. Muis heeft het er maar druk mee.
    Weer een superleuke kerstkaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag je kaart tussen alle kerstkaarten staan bij 52WTC, ik denk die moet ik zeker even van dichtbij bekijken.
    wat is die leuk!!!! geweldig bakkende mevr muis ..hier zijn de eigen gebakken koekjes op, maar even maar geen ovens aan met dit warme weer...
    Maar mevr muis is een echte doorzetter weer of geen warm weer...gewoon bakken.
    Super gave kaart Trudy.

    Gezellig dat je er ook vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Mw. muis heeft het alweer druk vandaag,lekker aan het kokkerellen...een hele leuke kerstkaart.
    De kaartjes hieronder zijn ook erg gaaf Trudy, zoals die met de pelikaan...wat een mooi strandtafereel, en de kerstkaart van vorige week (sorry..ik loop weer ver achter) met de schattige hertjes en de babykaart met de knappe zebra ...stuk voor stuk bjoeties!
    Ps. Ik heb met borduren totaal geen last van de warmte terwijl ik gistermiddag met een scrapkaart maken juist peentjes zweette hihi.
    Een fijne donderdag en lieve freubelgroetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kerstkaartje, met mevrouw de muis.
    Ze heeft er wel zin omgeving kokkerellen met zo weer.
    Leuk bedacht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig tafereeltje. gelukkig heeft ze geen last van de warmte en staat ze lekker te bakken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schattige kerstkaart met het muisje heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker geen verkoeling op je kaart. Mevrouw muis heeft het volgens mij Snikheet! Hi hi..je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt met dit leuke tafereeltje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk nou....wat een super gezellig kaartje is dit Trudy....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kerstkaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kerstkaart Diny, de muis heeft er zin in om lekker te koken.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Énig, dit muisje, zo bezig in de keuken. Leuke kaart Trudy. Maar inderdaad van al dat bakken krijg je het nog warmer...
    Fijn dat je ook in deze warmte meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuke kerstkaart met de leuke muis die bezig is in de keuken
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kijk haar lekker kokkerellen, wat een leuk tafereeltje heb je weer opgebouwd! Moet ik nu even niet aan denken ... poeh, wat is het klef weer!

    BeantwoordenVerwijderen