Privacy verklaring

Privacy verklaring

zondag 6 juni 2021

Dutch Card Lovers Challenge #347

 



Vandaag mag ik gastdesigner zijn bij de nieuwe challenge van  Dutch Card Lovers.

De challenge is een hele leuke vind ik en luidt als volgt: maak een mini slim-line
kaartje. De maat hiervan is 16 x 8.5 cm of 6 1/4 x 3 1/4 inch. 
Omdat ik het zo'n schattig maatje vond heb ik gelijk maar twee kaartjes gemaakt!

Alle materialen van de beide kaartjes zijn van Marianne Design.

Groetjes en nog een gezellige zondag,
Trudy

17 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten maakte je als gastdesigner.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is druk bij jou in de keuken met een kat en een aap die hard meehelpen. Hele leuke kaarten! Ik ga vanmiddag met de challenge aan de slag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten zijn het geworden Trudy. :) Hartstikke leuk dat je onze gastdesigner wilde zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar was je alweer met nog meer bak kaartjes en ik vind ze weer hartstikke leuk en een prachtige gast designer kaartjes voor DCL Trudy. Leuke maat ook dit want slimline kaarten zijn best wel aan de maat.
    Zonnige hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een handig formaat, met die grotere vind ik het knap lastig om een kaart te maken.
    Jouw kaartjes zijn weer mooi en vrolijk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk deze kaartjes ,en tijd voor taart heb ik alle dagen wel.
    Het muisje blijft ook voor de meeste dingen favoriet ,ben er ook gek op.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaarten allebei, zo vrolijk. Leuk om gastdesigner te mogen zijn, jij zal mensen met deze kaarten zeker aansporen om mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee super schattige en feestelijke kaarten, Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaarten! de kat vind ik erg leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je wist al dat ik ze onwijs leuk vind! Super dat je er twee maakte en leuk dat je onze gastdesigner bent,Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bak kaarten zijn enig geworden in dit mini slime line formaat, vrolijk papier en leuke beestjes die zijn komen helpen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh... jij bent supersnel zeg! En ze zijn allebei ontzettend leuk.
    Het was echt knutselweer bij ons. Bewolkt en te koud om buiten te zitten...bij jullie ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaartjes ik had de poes al zijn prijken bij DCL ze zijn allebei zo leuk met al de gezellige kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je gast-designer mocht zijn Trudy en je hebt twee hele mooie kaarten gemaakt. Leuke kleuren en lieve tafereeltjes zijn het. Leiuke challenge vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben verliefd op deze mooie kaarten Trudy, de mallen zijn erg leuk en je gebruikte mooie kleuren.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik loop achter (zal wel zo blijven met dit mooie weer..álles op laag pitje) en zie zó veel leuks bij je! Deze gdt-mini-slimlinekaartjes zijn super leuk Trudy!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen