Privacy verklaring

Privacy verklaring

dinsdag 8 juni 2021

Hobbywinkel De Egel juni challenge

 


 


De nieuwe challenge van  Hobbywinkel De Egel is bovenstaande sketch en het gebruik
van parels. Ik heb de sketch gedraaid want dat kwam iets beter uit.

Ik heb mijn strandstansen er nog maar een keertje bij gepakt en een strandkaartje
gemaakt. Buiten is het heerlijk weer dus dit kaartje past er goed bij!

Alle materialen zijn van Marianne Design behalve het wolkenpapier dat is van Scrapboys.

Groetjes en nog een zonnige dag,
Trudy

14 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart, zo vrolijk! Mooie frisse kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Trudy,wat een prachtige vrolijke kaart.
    Mooie frisse vrolijke kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent NIET bij te houden Trudy, wow wát is deze onwijs leuk qua thema, kleuren én details!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gaat echt als een speer zoals Irene al zegt! En wat is je kaart weer superleuk geworden. Echt een zonnige zomerse kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een vrolijk kaartje en prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, Trudy. Ik heb de pelikaan ook, dus ik zit nog te broeden wat ik ermee ga maken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige strandkaart met de leuke stansen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige strandkaart met alle leuke stansjes, heerlijke kleurencombinatie. Je taart kaartjes zien er heerlijk uit, mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje. Zo leuk hoe je de sketch hebt gebruikt. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaart. leuk met de pelikaan.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige deze kaart in deze kleuren, een gaaf tafereel Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh wat een gave kaart, supermooi Trudy. De kleurtjes spatten van mijn scherm en wat een leuk tafereeltje heb je met de sketch gemaakt. Ik vind het een plaatje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Waah, wat ene leuke en geweldige kaart. Wat is de pelikaan mooi! Dank voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen