Privacy verklaring

Privacy verklaring

zaterdag 5 juni 2021

Aan het strand!

 




Het is vandaag eigenlijk geen weer om naar het strand te gaan maar ik heb toch
twee strandkaartjes. Ik had de nieuwe strandstansen van Eline gekocht en daar
heb ik gelijk maar twee kaartjes mee gemaakt.

Alle materialen zijn van Marianne Design behalve de tekst gefeliciteerd die is van
Craftemotions. Ik zie nu dat ik bij het bovenste kaartje een Nederlandse en een
Engelse tekst heb gebruikt! 

Groetjes en nog een fijn weekend,
Trudy

21 opmerkingen:

  1. Wat een schattige zomerse strandkaarten schitterend gedaan.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 gave kaarten, Trudy. Ikheb de pelikaan toevallig vandaag ook binnen gekregen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je twee gave kaartjes gemaakt Trudy....zo leuk gedaan....lekker zomers inderdaad!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn het leuke strandkaartjes en hele mooie stansen Trudy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn super de sup leuk Trudy. Als je het niet had geschreven van die tekst was het niet opgevallen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaarten allebei, vrolijk en zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee mooie kaarte Trudy, leuk in die frisse kleuren en je hebt er echt leuke tafereeltjes van gemaakt. Je stans apparaat is weer flink gebruikt hihi. Kaarten waar de ontvanger vast blij van wordt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook weer zo'n leuke die pelikaan, maar ik stop even met kopen, alles is leuk hè?! Je kaartjes zijn geweldig!!! Al die strand stansjes zijn zo gaaf en ik denk dat we vd zomer nog wel meer strandtafereeltjes van je gaan zien 😀
    Fijn weekend verder Trudy,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee leuke strandkaartje Trudy.
    De pelikaan is super leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige strandkaartjes. Die nieuwe strandspulletjes zijn zo gaaf. Ik heb ze ook gekocht. Mijn eerste kaartje met de pelikaan komt morgen online!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee leuke strand kaartjes , mooie kleuren gebruikt en prachtige malletjes gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn alle twee prachtige strand kaarten. Leuk samengesteld met deze mooie materialen. De teksten zijn erg leuk. Maakt niets uit combi Engels en Nederlands. Stoort niet... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke en vrolijke kaarten
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaartjes met je nieuwe mallen. Wel heel slim om er meteen voor te gaan zitten als je ze binnen hebt. Leuk dat je nicht hier uit Twello ook oma wordt. Ik ga nog even zoeken in de mail hoe ze ook alweer heet...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een juweeltjes Trudy! Jij weet wel raad met nieuwe mallen!
    Een fijne zondag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke strandkaarten heb je gemaakt met de leuke, nieuwe stansen..bij mij blijft dat altijd liggen, tot ik denk, oh ja, daar moet ik ook een iets mee maken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je super mooie kaartjes gemaakt. Die nieuwe snijmallen zijn zo leuk.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje met het gezellige strandtafereeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaarten leuk met de dieren.
    Ze passen bij het weer
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. SUPER kaarten, zo leuk en vrolijk en die kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen